Burcea transferă brandul Chicco România pe o nouă firmă. Anterior, omul de afaceri anunța că, pe termen mediu, nu exclude o vânzare a agenției de turism

Burcea transferă brandul Chicco România pe o nouă firmă. Anterior, omul de afaceri anunța că, pe termen mediu, nu exclude o vânzare a agenției de turism
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 27 feb 2020

Proprietarul agenției de turism Paralela 45, Alin Burcea, va transfera dreptul de proprietate asupra operațiunilor Chicco România, brandul italian de articole destinate copiilor, pentru care este unic importator pe piața locală, către o nouă firmă, pe care o va înființa sub numele de Paralela 45 KIDS. Astfel, operațiunile de turism și construcții (Burcea având și investiții imobiliare, precum apartamente și vile în stațiunile Neptun și Predeal și ansamblul rezidențial Club Lac Snagov) vor fi separate de cele de comerț. Mutarea este efectuată într-un context în care omul de afaceri anunța recent că, pe termen mediu, nu exclude o vânzare a agenției de turism, dar explicată oficial printr-o eficientizare a activității.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Familia Burcea a adus brandul Chicco în România în urmă cu 24 de ani. la acest moment, rețeaua are un magazin online și opt magazine proprii, respectiv șase stradale, în București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Galați și Constanța, și două în mall-uri, în Timișoara (Iulius Mall), și București. Pe o piață estimată la aproximativ 9 milioane euro anual, brandul Chicco este avansat ca deținând o cotă de 42%.

FOTO Slager Center, un centru comercial de 7.500 metri pătrați - scos la vânzare cu 4 milioane euro CITEȘTE ȘI FOTO Slager Center, un centru comercial de 7.500 metri pătrați - scos la vânzare cu 4 milioane euro

În 2018, familia Burcea exprima intenția de a muta magazinele integral în mall-uri, în următorii ani. Pentru acel an, Chicco România estima o cifră de afaceri de peste 6 milioane de euro, în creștere cu 12% față de 2017.

Operațiunea de divizare este explicată, oficial, prin posibilitatea unor strategii individuale de business

viewscnt
Afla mai multe despre
chicco
magazine
mall-uri
burcea