CONFIRMARE Polonezii de la Wittchen, cu peste 100 de magazine în Europa, intră în România

CONFIRMARE Polonezii de la Wittchen, cu peste 100 de magazine în Europa, intră în România
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 3 oct 2023
Producătorul polonez de articole de lux din piele Wittchen, cu fabrică în Italia și peste 100 de magazine în Europa, intră în România, confirmând informațiile anunțate în urmă cu peste un an de Profit.ro.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
 
Retailerul va deschide primul magazin din România în cadrul centrului comercial ParkLake din Bucuresti, dezvoltat de Sonae Sierra.
 
Compania este o afacere de familie, fondată în urmă cu aproape 30 de ani de Jedrzej Wittchen, care conduce business-ul împreună cu soția sa, Monika.
VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Anxietate pe piețe. Efectele inflației ridicate încep să se vadă CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Bogdan Maioreanu, analist eToro: Anxietate pe piețe. Efectele inflației ridicate încep să se vadă

România este a șasea piață unde Wittchen este prezentă, compania având majoritatea magazinelor sale în Polonia. Wittchen operează magazine în Polonia (97), Cehia (7) și Ungaria (3), precum și 10 unități în franciză în Ucraina.

Compania comercializează genți, încălțăminte, articole de îmbrăcăminte din piețe, genți și articole de călătorie. 

”Planul nostru de afaceri și extinderea pe piața din România vizează deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din țară, deoarece vedem multe oportunități de a deveni lider pe piață pe segmentul bunurilor premium la prețuri accesibile. Există piață pentru produsele pe care le vindem. Cu excepția magazinului propriu online, produsele noastre sunt vândute pe 39 de piețe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando etc  și căutăm în continuare noi oportunități de promovare a ofertei noastre de produse în întreaga Europă", spune Daniel Andruszkiewicz, Commercial Director Wittchen.

Produsele Wittchen - genți, serviete, bagaje de călătorie, îmbrăcăminte, pantofi și accesorii - sunt vândute în magazinele de specialitate și pe platforma proprie de vânzări online, ca și în rețeaua Lidl.

Wittchen are peste 400 de angajați și a raportat anul trecut, o creștere a vânzărilor de aproape 30%, la circa 40 de milioane de euro, în timp ce profitul net a depășit 4 milioane euro.
viewscnt
Afla mai multe despre
wittchen
genti