Declin de două cifre la 9 luni în România pentru producătorul Amigo și Doncafe, în pofida unei reveniri ușoare în trimestrul al treilea

Vânzările pe piața românească ale grupului israelian Strauss Coffee, producătorul mărcilor de cafea Doncafe și Amigo, au înregistrat o revenire ușoară în trimestrul al treilea, însă rămân, după primele 9 luni din acest an, mult sub cele din 2019.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Declin de două cifre la 9 luni în România pentru producătorul Amigo și Doncafe, în pofida unei reveniri ușoare în trimestrul al treilea

Vânzările pe piața românească ale grupului israelian Strauss Coffee, producătorul mărcilor de cafea Doncafe și Amigo, au înregistrat o revenire ușoară în trimestrul al treilea, însă rămân, după primele 9 luni din acest an, mult sub cele din 2019.

În primele 9 luni ale anului în curs, vânzările Strauss Coffee în România au însumat 120 de milioane de shekeli (circa 148 milioane lei), o scădere de 11,2% față de perioada similară din 2019. În lei, declinul în ritm anual a fost de 7%.

La nivelul trimestrului al treilea, vânzările au avut o creștere anuală de 3,8% în shekeli și de  4,3% în lei.

Distribuitor: De la debutul crizei COVID-19, consumul general de pește a scăzut cu 20% CITEȘTE ȘI Distribuitor: De la debutul crizei COVID-19, consumul general de pește a scăzut cu 20%

În trimestrul al doilea, vânzările au scăzut cu peste 20% în condițiile în care restricțiile impuse de autorități și măsurile de izolare au avut un impact semnificativ pe piața din România, unde consumul de cafea în afara locuinței are o pondere semnificativă. Restricțiile s-au adăugat presiunilor deja existente, legate de intensificarea concurenței.

Anul trecut, vânzările în lei ale Strauss Group au scăzut cu 10,4%. Scăderea afacerilor pe piața locală era pusă, la acel moment, pe seama creșterii competiției, care s-a reflectat în scăderea prețurilor. Tot atunci, compania menționa că, pe piețele din România și Polonia, există un trend de "premiumizare", caracterizat de creșterea cererii de cafea prăjită boabe și a consumului în afara locuinței.

În 2018, grupul a fost somat de Fisc să plătească taxe suplimentare de circa 17,5 milioane lei (inclusiv dobânzi și penalități). Simultan, procuratura română investiga dacă producătorul de cafea ar trebui să răspundă penal pentru fapte considerate drept nereguli de către ANAF.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Imobil de prestigiu situat pe strada Emanoil Porumbaru
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
2.600.000 €
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0632 -0.0062-0.12 %
1 USD4.3104 -0.0154-0.36 %
1 GBP5.8585 +0.0020+0.03 %
1 CHF5.4178 -0.0043-0.08 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Playtech.ro
3 CAMERE - DISCOUNT - 12% DIRECT DE LA DEZVOLTATOR - PIPERA
  • {literal}{/literal} dormitoare
  • {literal}{/literal} băi

De vânzare
129.030 €
Cele mai citite