eMAG s-a dus în Germania

eMAG s-a dus în Germania
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 7 oct 2021

eMAG, cel mai mare retailer online din România, s-a dus în Germania pentru a-și prezenta strategia de expansiune și a încerca să recruteze în portofoliu cât mai mulți retaileri germani, avansându-le și prețuri atractive de transport, relevă date analizate de Profit.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

În prezent, eMAG are operațiuni în România, Bulgaria și Ungaria. Profit.ro a relatat, recent, că eMAG are în plan 2.000 de angajări și intrarea într-o nouă țară. Acum, anunțul este că a patra țară urmează să fie adăugată până la finele lunii martie 2022.

Pe de altă parte, după cum a anunțat Profit.ro toamna trecută, eMAG a făcut un pas înapoi în Polonia, cedând operarea business-ului.

Videoconferința Profit e-commerce - Florin Filote, vicepreședinte eMAG: Pandemia a crescut apetitul pentru mediul online al antreprenorilor care activau preponderent în offline. Manifestarea cu 2-3 ani mai devreme a necesității migrării CITEȘTE ȘI Videoconferința Profit e-commerce - Florin Filote, vicepreședinte eMAG: Pandemia a crescut apetitul pentru mediul online al antreprenorilor care activau preponderent în offline. Manifestarea cu 2-3 ani mai devreme a necesității migrării

Germania este în fruntea listei. Asta deoarece comercianții germani au mare succes pe plan internațional și în Europa. Clienții români nu sunt foarte diferiți de alți clienți europeni (…). Acest lucru înseamnă că prețurile nu trebuie neapărat ajustate, iar ratele de rentabilitate sunt similare”, le-a spus germanilor Mihnea Stere, directorul eMAG Marketplace, conform presei locale.

eMAG mizează pe ecosistemul său puternic de e-comerț și pe rețeaua de logistică bine pusă la punct pentru a atrage retailerii și furnizorii germani în propriul marketplace.

Totodată, compania a avansat prețuri atractive de transport: retailerii germani vor suporta costuri de doar 1 euro pentru colete standard și de 3 euro pentru livrări speciale, precum mobilă, conform sursei citate.

eMAG și-a majorat la peste 36.000 numărul de comercianți prezenți pe platforma eMAG Marketplace și vrea să investească 251 milioane de lei în creșterea în continuare a platformei, în următorii trei ani.

Videoconferința Profit e-commerce - CEO Blugento: Tot mai mulți retaileri online testează intrarea pe piețele externe; campania de Black Friday, așteptată cu îngrijorare CITEȘTE ȘI Videoconferința Profit e-commerce - CEO Blugento: Tot mai mulți retaileri online testează intrarea pe piețele externe; campania de Black Friday, așteptată cu îngrijorare

“Legat de eMAG vedem în viitor niște lucruri care vor schimba structura cifrei de afaceri. Vom accelera creșterea antreprenorilor și a marketplace-ului, unde la noi se va vedea în cifra de afaceri doar acel comision pe care îl percepem, care este mai mic decât vânzarea realizată de antreprenori. Vom crește mult mai mult business-ul internațional decât business-ul din România, iar aici avem pe de-o parte Ungaria, unde ne-am propus 1 miliard de euro in cinci ani, dar și o țară nouă, pe care o vom anunța în perioada următoare. Suntem acum în analiza finală pentru alegere între două țări", a declarat, în aprilie, Iulian Stanciu, cofondator și președinte executiv al eMAG.

eMAG este administrat de Dante International, acționarii companiei fiind grupul sud-african Naspers, prin intermediul companiei Prosus (80,08%) și Iulian Stanciu, cu o participație de 19,92%.

Grupul eMAG are în portofoliu brandul eMAG, retailerul online de fashion Fashion Days, magazinul specializat în produse IT și electronice PC Garage, compania românească de curierat rapid Sameday Delivery, atelierul de reparații Depanero, agenția de marketing online Conversion Marketing, platforma de livrări mâncare la domiciliu tazz by eMAG și compania de software Zitec.

Anul trecut, grupul a obținut venituri de 8,93 miliarde de lei, din care 5,42 miliarde de lei din activitățile din România. Operațiunile din Ungaria și Bulgaria au crescut cu 87%, ajungând la 2,1 miliarde de lei.

viewscnt
Afla mai multe despre
emag germania
mihnea stere
emag marketplace
extindere internationala
expansiune