Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei de Black Friday, campanie ce s-a desfășurat între 27 octombrie și 19 noiembrie, cu 30% mai mult față de anul precedent.
Numărul de produse vândute de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferințelor clienților aflându-se electrocasnicele mari (peste 60.000 de unități vândute), electrocasnicele de bucătărie (peste 50.000), televizoarele (peste 40.000), produsele de îngrijire personală (peste 35.000) și smartphone-urile (peste 30.000).

Cumpărăturile în rate au reprezentat 21% din totalul vânzărilor, acestea fiind completate de cele achitate cu cardul de credit, într-o pondere de 18%.
“Tendința ascendentă a cumpărăturilor făcute online s-a menținut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% față de anul trecut”, a declarat Dragoș Sîrbu, CEO Flanco.
Flanco Retail este unul dintre cei mai importanți retaileri de produse IT&C, electronice și electrocasnice din România. Principalii săi competitori sunt Altex, pe partea de retail, și eMAG, Cel.ro și Elefant.ro, la vânzări online.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Flanco Retail a încheiat anul 2016 cu vânzări de 917 milioane de lei.