FOTO Cum explică proprietarul unei cafenele că a cerut 2 euro să taie în două sandvișul unui client

FOTO Cum explică proprietarul unei cafenele că a cerut 2 euro să taie în două sandvișul unui client

Foto: tripadvisor.com

Profit.ro
Profit.ro
scris 11 aug 2023

Proprietarul unei cafenele din Italia și-a apărat decizia de a taxa cu doi euro un client care a cerut tăierea sandvișului pe care l-a comandat în două, întâmplare care s-a viralizat în mediul online din peninsulă, relatează Insider.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Întâmplarea, despre care și presa italiană a scris pe larg săptămâna trecută, a fost relatată de clientul nemulțumit pe site-ul de recenzii TripAdvisor, acesta postând și o fotografie care arată că a fost taxat cu doi euro pentru un serviciu numit „diviso a metà”, scrie Hotnews.ro.

TABEL Cea mai semnificativă scumpire a carburanților din ultimele luni. Prima majorare a prețului benzinei din august CITEȘTE ȘI TABEL Cea mai semnificativă scumpire a carburanților din ultimele luni. Prima majorare a prețului benzinei din august

„Incredibil dar adevărat”, a scris clientul, povestind că a luat masa alături de încă o persoană cu care a vrut să împartă sandvișul comandat la „Bar Pace”, o vinotecă și cafenea din apropierea Lacului Como.

Clientul nu și-a dezvăluit identitatea însă profilul său de Tripadvisor afirmă că este o femeie cu vârsta între 50 și 64 de ani din Milano.

Aceasta a postat relatarea pe site-ul de recenzii luna trecută însă ea a început să se viralizeze abia la începutul lui august, provocând un val de critici în mediul online și o campanie concertată de a da note proaste localului în cauză pe TripAdvisor, Google și Facebook.

TripAdvisor a suspendat între timp recenziile pentru „Bar Pace”, afirmând că multe dintre ele sunt publicate de persoane care probabil nu au vizitat niciodată cafeneaua.

Profitul Romgaz a scăzut ușor, producția – cu peste 5%. Veste proastă pentru gaura bugetară a statului: Minus de peste 3,5 miliarde de lei la supraimpozit și redevențe CITEȘTE ȘI Profitul Romgaz a scăzut ușor, producția – cu peste 5%. Veste proastă pentru gaura bugetară a statului: Minus de peste 3,5 miliarde de lei la supraimpozit și redevențe

Proprietara cafenelei spune că munca trebuie plătită

Cristina Biacchi, care deține localul alături de soțul ei, a răspuns criticilor într-un interviu acordat ziarului La Repubblica, ea afirmând că toată problema ar fi fost rezolvată dacă clientul și-ar fi exprimat nemulțumirea înainte să achite nota de plată.

„I-am fi explicat că fiecare serviciu suplimentar trebuie plătit. A trebuit să folosim două farfurii în loc de una iar timpul pentru a le spăla s-a dublat, plus că am pus două seturi de masă”, a explicat aceasta.

„Să tăiem sandvișul în două ne-a luat ceva timp iar munca trebuie plătită”, a mai justificat ea, amintind și de faptul că industria ospitalității se confruntă cu creșterea costurilor provocată de inflație.

VIDEO Primii turiști spațiali ai Virgin Galactic au ajuns în spațiu CITEȘTE ȘI VIDEO Primii turiști spațiali ai Virgin Galactic au ajuns în spațiu

Biacchi a insistat însă că, dacă clientul ar fi ridicat problema în momentul primirii notei de plată, s-ar fi renunțat la această taxă. „Nimic din toate acestea nu s-ar fi întâmplat”, a spus ea.

Explicațiile sale nu par însă să fi convins internauții, care au continuat să posteze recenzii negative pe Facebook, unde nota „Bar Pace” a scăzut la 2,7 / 5.

Foto: tripadvisor.com

Foto: tripadvisor.com

viewscnt
Afla mai multe despre
sandviș
italia