Franke România mizează pe afaceri de 60 milioane lei și profit operațional de peste 10%, în 2023. Un an provocator

Franke România mizează pe afaceri de 60 milioane lei și profit operațional de peste 10%, în 2023. Un an provocator
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 12 iul 2023

Furnizorul de echipamente încorporabile pentru bucătărie Franke România estimează că va înregistra în acest an o cifră de afaceri de 60 de milioane de lei, de la 55 milioane lei în 2022, mizând pentru a doua jumătate a anului pe un trend pozitiv în ceea ce privește cererea și redeschiderea apetitului pentru sectorul bunurilor de folosință îndelungată.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

“Preconizăm o cifră de afaceri de 60 milioane de lei în 2023 și un profit operațional de peste 10%. Ne bazăm aceste estimări atât pe realizările din primele 5 luni ale anului, cât și pe acțiunile planificate pentru lunile rămase. În primul trimestru am fost în grafic cu bugetul pentru anul 2023, dar începând din aprilie, vânzările au fost mai puțin bune decât în primele 3 luni, prin prisma efectului cumulat al inflației și situației geopolitice actuale”, a declarat pentru Profit.ro Florin Porojan, directorul general al companiei.

Tranzacție - Ion Șoloman, proprietarul rețelei de magazine Best Market, a vândut cele 11 magazine pe care le deținea în județul Dâmbovița rețelei de retail Annabella din Vâlcea. Este la al doilea exit din retailul cu bunuri de larg consum CITEȘTE ȘI Tranzacție - Ion Șoloman, proprietarul rețelei de magazine Best Market, a vândut cele 11 magazine pe care le deținea în județul Dâmbovița rețelei de retail Annabella din Vâlcea. Este la al doilea exit din retailul cu bunuri de larg consum

Pentru a doua jumătate a anului, Franke România a programat lansarea produselor Faber, un brand puternic din portofoliul grupului elvețian în domeniul hotelor de bucătărie.

Circa 30% din vânzările companiei sunt aduse de comerțul online, cu 5 puncte procentuale mai mult față de estimări, acest canal având o evoluție pozitivă de la an la an.

Porojan spune că 2023 – al 25-lea an pentru Franke în România – este un an provocator din multe puncte de vedere.

“Atât din punct de vedere restrângere cerere de piață (ca urmare a crizelor multiple și suprapuse pe care le-am trăit în ultimii ani), cât și din punctele bune de vedere, care ne activează și solicită și mai mult, în sens pozitiv, și anume, implementarea politicilor Grupului Franke de la nivel global”, spune directorul general al companiei, cu referire la implementarea noii strategii Franke, de abordare pe mai multe planuri a unor soluții de dezvoltare care să vizeze produsele oferite consumatorului final, din ce în ce mai tehnologizate și mai specificate pe nevoile acestuia, la redefinirea identității brandului în jurul ideii de schimbare.

eMAG și PayU capitalizează HeyBlu IFN CITEȘTE ȘI eMAG și PayU capitalizează HeyBlu IFN

Pe termen mediu, obiectivul Franke România este ca în 3 ani să înregistreze o creștere a cifrei afaceri cu cel puțin 30% comparativ cu nivelul din 2022.

Pentru anul trecut, compania a raportat afaceri de 12,9 milioane de euro și profit operațional de 10%.

viewscnt
Afla mai multe despre
franke rezultate