Grupul polonez, listat anul trecut la bursa din Varșovia și având în prezent o capitalizare de 5,5 miliarde de euro (23,4 miliarde zloți), și-a actualizat strategia de afaceri pentru următorii trei ani, cu o țintă majorată la peste 1.300 de deschideri de magazine noi pe an în Polonia și România.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Rețeaua Zabka din cele două piețe este preconizată, astfel, să crească de la aproape 12.000 de magazine în prezent la circa 16.000 de magazine până la sfârșitul anului 2028.

Pe termen lung, Zabka vede potențial pentru deschiderea a circa 7.600 de noi magazine în România și alte 7.500 în Polonia.
Grupul polonez a intrat pe piața românească în decembrie 2013 și a deschis primele magazine Froo în iunie anul trecut.
Rețeaua Froo din România cuprindea 122 de magazine la finele lunii septembrie, sub ținta de 200 de magazine anunțată de Zabka pentru primul an de operațiuni pe piața locală. Majoritatea magazinelor au fost deschise în București, retailerul fiind prezent și în Pitești și Constanța.
În primul semestru al anului, Zabka a deschis 51 de magazine în România și 753 în Polonia.

Retailerul polonez notează că magazinele Froo au fost primite bine de consumatorii din România până acum, brandul atingând un nivel de notorietate de 44% printre bucureșteni.
De asemenea, toate magazinele deschise în România anul trecut au avut o marjă de contribuție pozitivă, potrivit companiei.