General managerul Miele România preia și coordonarea Miele Ungaria

General managerul Miele România preia și coordonarea Miele Ungaria
Profit.ro
Profit.ro
scris 19 mai 2020

După 7 ani de creșteri consecutive ale business-ului din România, general managerul Loredana Butnaru preia și coordonarea activității Miele Ungaria.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Similar la nivel de afaceri, brandul Miele are în Ungaria canale de distribuție diferite și, într-o oarecare măsură, clienți diferiți. Un exemplu în acest sens este reprezentat de retailul de mobilier de bucătărie premium, mult mai dezvoltat, dar există și canale de vânzare care nu și-au atins încă potențialul. Mandatul Loredanei Butnaru vizează implementarea unei direcții noi în strategia reprezentanței din Ungaria a celui mai mare producător mondial de echipamente electrocasnice premium.

Hervis Sports obține în instanță amânarea chiriei în mall-ul Vivo! Cluj și trimite un semnal către alți retaileri CITEȘTE ȘI Hervis Sports obține în instanță amânarea chiriei în mall-ul Vivo! Cluj și trimite un semnal către alți retaileri

"Spre deosebire de România, Miele este foarte bine poziționat în retailul premium de mobilier de bucătărie din Ungaria, însă există potential și în retailul online sau în cel propriu. Clienții Miele sunt obișnuiți să meargă fizic în magazine multibrand, de unde să își aleagă electrocasnicele. Mandatul meu este unul temporar, iar în următoarea perioadă voi implementa know-how-ul dezvoltat în cei 7 ani la conducerea Miele România, pentru a regândi business-ul din Ungaria și a-l pregăti pentru o nouă etapă”, spune Loredana Butnaru, General Manager Miele România.

Miele, producător german de electrocasnice de lux, a înregistrat în România, în luna martie, cu o creștere de aproximativ 45%, în timp ce în aprilie a înregistrat un plus de 19%, rezultate generate de un mix între online și apetență a clienților pentru electrocasnice care să le ușureze viața în izolare. 

La nivel național, echipamentele Miele sunt comercializate în cele 6 showroom-uri proprii (București: Piața Presei și Calea Dorobanți, Constanța, Timișoara, Oradea și Iași), precum și într-un total de 70 de puncte de vânzare: magazine exclusive, magazine partenere și online.

Compania are în România o fabrică dezvoltată de la zero, în județul Brașov, pe care a inaugurat-o în 2009, în urma unei investiții de 24 de milioane de euro. În fabrica de la Brașov sunt produse componente electronice.

În afară de unitatea din România, producătorul german mai are opt fabrici în Germania și câte o fabrică în Austria, Cehia și China (ale cărei produse sunt comercializate doar pe piața chineză).

Compania Miele, înființată în anul 1899, se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.100 de persoane, cu 11.200 de angajați în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.

Printre competitorii Miele pe piața electrocasnicelor de lux sunt Gaggenau, Thermador, Dacor, Viking sau Sub-Zero.

viewscnt
Afla mai multe despre
miele
loredana butnaru