Gomag încheie anul 2022 cu venituri de peste 2,4 milioane de euro și urmărește achiziții

Retail   
Gomag încheie anul 2022 cu venituri de peste 2,4 milioane de euro și urmărește achiziții

Cosmin Daraban și Aurelian Motica

Platforma de ecommerce Gomag încheie anul 2022 cu venituri de peste 2,4 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 20% față de anul anterior.

Firma are în portofoliu circa 3.000 de antreprenori.

Urmărește-ne și pe Google News
Ce se întâmplă cu ratele la credite? Calcule pentru împrumuturi cu dobânzi legate de IRCC vs ROBOR CITEȘTE ȘI Ce se întâmplă cu ratele la credite? Calcule pentru împrumuturi cu dobânzi legate de IRCC vs ROBOR
Evenimente
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

"Creșterea YoY(Year-Over-Year) este relativ redusă comparativ cu anii trecuți, însă este o situație ușor de înteles având în vedere contextul politic / economic actual. Cu toate acestea, ca volum de magazine noi lansate pe Gomag, au fost depășite volumele anilor anteriori”, spun Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatori Gomag.

Cele mai atractive segmente în 2022, în care s-au observat cele mai multe lansări, sunt Casă, Gradină și Unelte, Fashion, Health & Beauty, Cosmetice, Alimentare și Băuturi. 

CONFIRMARE FOTO Lanțul Submarine Burger, mândria Croației, pregătește extinderea în România CITEȘTE ȘI CONFIRMARE FOTO Lanțul Submarine Burger, mândria Croației, pregătește extinderea în România

Echipa Gomag urmărește și investiții prin achiziții în piața românească, care să le permită să crească cota de piață și să le diversifice gama de soluții.

viewscnt
Afla mai multe despre
gomag
ecommerce