Platforma de ecommerce Gomag încheie anul 2022 cu venituri de peste 2,4 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 20% față de anul anterior.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Firma are în portofoliu circa 3.000 de antreprenori.
CITEȘTE ȘI Ce se întâmplă cu ratele la credite? Calcule pentru împrumuturi cu dobânzi legate de IRCC vs ROBOR"Creșterea YoY(Year-Over-Year) este relativ redusă comparativ cu anii trecuți, însă este o situație ușor de înteles având în vedere contextul politic / economic actual. Cu toate acestea, ca volum de magazine noi lansate pe Gomag, au fost depășite volumele anilor anteriori”, spun Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatori Gomag.
Cele mai atractive segmente în 2022, în care s-au observat cele mai multe lansări, sunt Casă, Gradină și Unelte, Fashion, Health & Beauty, Cosmetice, Alimentare și Băuturi.
CITEȘTE ȘI CONFIRMARE FOTO Lanțul Submarine Burger, mândria Croației, pregătește extinderea în RomâniaEchipa Gomag urmărește și investiții prin achiziții în piața românească, care să le permită să crească cota de piață și să le diversifice gama de soluții.