Platforma de ecommerce Gomag încheie anul 2022 cu venituri de peste 2,4 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 20% față de anul anterior.
Firma are în portofoliu circa 3.000 de antreprenori.

4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
"Creșterea YoY(Year-Over-Year) este relativ redusă comparativ cu anii trecuți, însă este o situație ușor de înteles având în vedere contextul politic / economic actual. Cu toate acestea, ca volum de magazine noi lansate pe Gomag, au fost depășite volumele anilor anteriori”, spun Cosmin Dărăban și Aurelian Motica, co-fondatori Gomag.
Cele mai atractive segmente în 2022, în care s-au observat cele mai multe lansări, sunt Casă, Gradină și Unelte, Fashion, Health & Beauty, Cosmetice, Alimentare și Băuturi.

Echipa Gomag urmărește și investiții prin achiziții în piața românească, care să le permită să crească cota de piață și să le diversifice gama de soluții.