Grupul Diana vine puternic din urmă cu propriile magazine: Vom extinde rețeaua la 70 de magazine în acest an; am programat investiții de 35 milioane lei în retail și producție. Ținta - 100 de unități

Grupul Diana vine puternic din urmă cu propriile magazine: Vom extinde rețeaua la 70 de magazine în acest an; am programat investiții de 35 milioane lei în retail și producție. Ținta - 100 de unități
scris 4 aug 2021

Grupul de firme Diana din Râmnicu Vâlcea a programat investiții de 35 de milioane de lei, pentru extinderea rețelei de retail și producția și procesarea de carne. Diana deține 65 de magazine în zona de sud a României și vrea să deschidă încă 5 până la sfârșitul anului, planul pentru următorii ani fiind atingerea pragului de 100 de unități.

Fondurile vor proveni din surse proprii și finanțare europeană.

Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 milioane USD pentru transformarea fabricii din Otopeni CITEȘTE ȘI Jacek Olczak, CEO Philip Morris International: Ambiția noastră este ca produsele fără fum să reprezinte peste 50% din veniturile nete totale până în 2025. În România am făcut investiții de peste 500 milioane USD pentru transformarea fabricii din Otopeni

“În zona de retail, invesțiile vor fi direcționate către extinderea rețelei, dar și pentru continuarea procesul de remodelare a unor magazine deja existente. Pe linia de producție și procesare a cărnii, investițiile vizează atât achiziții, cât și adaptarea la noi standarde a unor clădiri, utilaje și terenuri”, a declarat pentru Profit.ro Adina Crăciunescu, director de marketing și acționar Diana.

Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale

Grupul a deschis în acest an 3 magazine și a ajuns astfel la o rețea de 65 de unități, în șase județe: Vâlcea, Gorj, Argeș, Olt, Dolj și Dâmbovița. Planurile pentru 2021 vizează extinderea la 70 de unități, iar pe termen mediu și lung la 100 de magazine, după o dezvoltare concentrică, în zonele în care grupul este deja prezent.

În ceea ce privește cealaltă linie de business, Diana a finalizat o investitie de peste 8 milioane de euro pentru extinderea și modernizarea abatorului și fabricii de mezeluri.

“Anul acesta ne propunem să ne focusăm pe eficientizarea gamei de produse și a canalelor de vânzare, pe continuarea digitalizării și pe calificarea personalului”, mai spune Crăciunescu.

Ariston Thermo România popularizează tehnologia momentului în confortul termic – pompele de căldură aer- apă Nimbus S Net CITEȘTE ȘI Ariston Thermo România popularizează tehnologia momentului în confortul termic – pompele de căldură aer- apă Nimbus S Net

Cifra de afaceri cumulată – magazine, abator și fabrică de mezeluri – a fost anul trecut de 550,6 milioane de lei (113,8 milioane euro), iar pentru primul semestru al anului în curs business-ul a ajuns la 243 milioane lei.

Diana, o afacere de familie lansată în urmă cu 30 de ani, reprezintă una dintre cele mai extinse rețele de retail cu capital românesc.

viewscnt
Afla mai multe despre
diana
magazine
investiții