Grupul Inspira Food, care deține brand-urile Pagaia și Q’s Inn, își extinde liniile de business cu un nou concept.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Grupul vinde acum mâncare la pachet sub brandul „Inspira”.
CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Statul român a câștigat al doilea arbitraj cu frații Micula, după ce le-a plătit peste 900 milioane lei în urma pierderii primuluiFondată în anul 2016, Inspira Food deține în prezent 4 spații, Pagaia și Q’s Inn, în zona de nord a Capitalei, cu o clientelă de circa 6.000 de persoane pe zi și 150 de angajați.
Inspira Food Group a terminat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 30 milIoane lei, în creștere cu 110% față de 2018.
Pentru acest an, Grupul Inspira Food estimează venituri de peste 5 milioane lei din linia Inspira.