H&M a fost cel mai activ retailer de fashion în prima jumătate a anului, cu 5 deschideri de magazine

Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 5 oct 2016

Spre deosebire de anul trecut când strategiile de expansiune ale retailerilor de fashion au vizat proiectele existente cu performanțe dovedite, în primul semestru aceștia au deschis noi unități în special în noile proiecte, arată datele companiei de consultanță imobiliară DTZ Echinox.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

H&M a fost cel mai activ retailer în prima jumatate a anului, cu 5 deschideri, urmat de Inditex care a adaugat 4 noi unități rețelei de 112 magazine.

Printre cei mai activi retaileri în prima jumătate a anului s-au numărat și New Yorker, C&A, LC Waikiki, LPP Group, Kenvelo și Koton.   

Prima jumătate a anului a adus o serie de noi retaileri în piață, Capitala continuând să fie destinația principală pentru deschiderea primului magazin din România.

H&M a fost cel mai activ retailer de fashion în prima jumătate a anului, cu 5 deschideri de magazine


Extinderea retailerilor a continuat și după primul semestru, o dată cu deschiderea de la 1 septembrie a centrului comercial ParkLake din cartierul Titan al Capitalei, care pe lângă brandurile cunoscute prezente deja pe piață, a adăugat nume noi precum Forever 21, Play Park, Lanidor și Lynne.

De asemenea, în ultima parte a anului, în Capitală este așteptată deschiderea unui alt proiect comercial mare - Veranda, care va aduce alte peste 100 de magazine pe piața din Capitală.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
retail
fashion
deschideri
h&m
cos
c&a
waikiki
chanel
chopard
fossil