Două antreprenoare au lansat un serviciu online de închiriat ținute elegante pentru bărbați, investiție inițială de 100.000 euro

Două antreprenoare au lansat un serviciu online de închiriat ținute elegante pentru bărbați, investiție inițială de 100.000 euro
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 3 oct 2016

Antreprenoarele Simona Hulber, co-fondatoare a brandului românesc de croitorie premium Zenonni Su Misura, și Ana-Maria Varvara au lansat serviciul online de închiriere de ținute de ceremonie destinat bărbaților - iTUX, cu o investiție inițială de 100.000 euro.

Platforma cuprinde circa 500 de produse, iar, pentru primele șase luni, antreprenoarele estimează că vor avea 500 de clienți.

Urmărește-ne și pe Google News

”Investiția pentru primele 6 luni de activitate s-a ridicat la 100.000 de euro și a însemnat crearea colecției de ținute, a platformei online, a campaniei de comunicare și marketing, precum și  lansarea și dezvoltarea sistemului de franciză, pentru care antreprenorii caută deja parteneri pentru a deschide cabine de probă în toate orașele mari din țară”, anunță iTUX. 

Evenimente
24 octombrie - IMM-urile, oxigen pentru România
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii

iTUX a creat colecția în colaborare cu Zenonni Su Misura, brand cu peste 12 ani de experiență în realizarea costumelor și a cămășilor de bărbați.

Brandul românesc de croitorie premium Zenonni a devenit partener Scabal, casa care a creat costume pentru Barack Obama CITEȘTE ȘI Brandul românesc de croitorie premium Zenonni a devenit partener Scabal, casa care a creat costume pentru Barack Obama

Costurile de închiriere încep de la 400 de lei.

Clienții își vor putea pregăti online o ținută completă, formată din sacou, pantaloni, cămașă, pantofi și chiar accesorii, în patru pași: alegi, iei propriile măsuri, comanzi, returnezi.

După purtare, vor returna produsele prin intermediul unui curier.

Brandul dispune și de un showroom offline în București.

”Pentru că în Romania sunt peste 70.000 de nunți pe an,  iTUX se adresează mai ales celor aproximativ 7 milioane de miri și invitați care trebuie să respecte un cod vestimentar special, dar nu vor să cumpere o ținută. De asemenea, au fost luate în calcul și evenimentele corporate, balurile și evenimentele cultural-artistice unde ținuta black-tie este obligatorie”, potrivit iTUX.

viewscnt
Afla mai multe despre
antreprenoare
lansare
itux
închiriere
ținute
online