H&M încheie anul la Constanța, cu a 52-a deschidere de magazin din România

H&M încheie anul la Constanța, cu a 52-a deschidere de magazin din România
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 28 nov 2016

Retailerul suedez H&M, brandul de fashion cu cele mai mari vânzări din România, a închiriat un spațiu de peste 1.900 de metri pătrați în centrul comercial Tomis Mall din Constanța, unde va deschide pe 1 decembrie al 52-lea magazin al rețelei, anunță DTZ Echinox, care a încheiat tranzacția.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Astfel, în spațiul din Tomis Mall, H&M va deschide al treilea magazin din Constanța.

”Tomis Mall este o destinație tradițională de shopping pentru Constanța, iar poziționarea în apropierea centrului istoric și a celor mai importante universități și licee din oraș, a reprezentat un factor determinant în alegerea proiectului de către H&M”, spune Bogdan Marcu, Partner Retail Department, DTZ Echinox.

Tomis Mall este primul centru comercial din Constanța, are o suprafață construită de aproximativ 38.000 de metri pătrați, iar printre chiriași se numără retaileri precum Mega Image, Sephora, McDonald’s, Jatomi Fitness, cât și un cinematograf Cityplex.

În București apare un nou brand de cinematograf. Primul spațiu va fi amenajat în mall-ul Liberty Center CITEȘTE ȘI În București apare un nou brand de cinematograf. Primul spațiu va fi amenajat în mall-ul Liberty Center

H&M a deschis primul magazin din România în martie 2011 în centrul comercial AFI Palace Cotroceni, iar în prezent operează pe piața locală 51 de magazine.

De la începutul anului, H&M a deschis încă șapte magazine în București (Park Lake și Veranda), Craiova, Satu Mare, Focșani, Ploiești, Iași și Timișoara.

Retailerul a avut vânzări de 1,51 miliarde de coroane suedeze (161,7 milioane euro) pe piața locală în primele nouă luni ale anului fiscal (1 decembrie 2015 – 31 august 2016), în creștere cu 19% față de perioada similară a anului anterior.

Grupul Hennes&Mauritz (H&M), fondat în Suedia în 1947, deține în portofoliu șase branduri: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday și &Other Stories. În România este prezent cu H&M și COS.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
constanța
magazin