Hornbach se grăbește să intre pe e-commerce în România: deschide mai devreme magazinul online din România

Hornbach se grăbește să intre pe e-commerce în România: deschide mai devreme magazinul online din România
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 22 ian 2018

Retailerul german de bricolaj Hornbach, care deține șase centre în România, deschide platforma online în România, după ce s-a extins cu un magazin online în Slovacia și a anunțat în toamnă că pregătește deschiderea unor instrumente similare în România și Suedia.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Magazinul online va fi disponibil de mâine, 23 ianuarie.

În vară a fost anunțat că Hornbach va deschide magazinul online în România în prima jumătate a acestui an.

Magazinul va fi însă deschis mai devreme, chiar de la începutul anului, cu circa 27.000 produse, iar retailerul și-a stabilit ca strategie sca peste 80% din produsele de stoc din magazine să fie disponibile si online.

Compania mai are instrumente de comerț online în Germania, Austria, Elveția, Olanda, Luxemburg și Cehia. 

Site-urile a 9 din 10 magazine online din România se încarcă greu sau foarte greu CITEȘTE ȘI Site-urile a 9 din 10 magazine online din România se încarcă greu sau foarte greu

În paralel, Hornbach caută terenuri în orașe mari din România, precum Constanța, Iași sau Cluj-Napoca.

În 2016, Hornbach România a înregistrat o cifră de afaceri de circa 141 milioane euro, în creștere cu 16,3% față de 2015.

Pe plan global, în perioada 1 martie - 31 august 2017, concernul Hornbach Holding a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri de 5,7%, la 2,3 miliarde euro. În timp ce în Germania cifra de afaceri a crescut în al doilea trimestru cu 0,3%, iar în prima jumătate a anului cu 2,0%, creșterile în restul Europei au fost de 8,3%, respectiv 9,5 %. Cota externă din cifra de afaceri a sub-concernului a crescut astfel de la 44,6% la 46,3%.

Numărul celor care cumpără online diverse produse aproape s-a dublat la nivel european în ultimii 10 ani. Piața de comerț electronic din România, cea mai mare creștere din Europa CITEȘTE ȘI Numărul celor care cumpără online diverse produse aproape s-a dublat la nivel european în ultimii 10 ani. Piața de comerț electronic din România, cea mai mare creștere din Europa

Hornbach are 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit în nouă țări din Europa, dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

Hornbach își dispută piața românească de distribuție a materialelor de construcții și bricolaj cu trei companii autohtone - Dedeman, Arabesque și Ambient -, plus alte patru multinaționale - Praktiker, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Leroy Merlin (a cumpărat bauMax) și Mr. Bricolage.

viewscnt
Afla mai multe despre
hornbach
magazin online