Ploom Aura este, potrivit companiei, cel mai inovator dispozitiv de încălzit tutunul din portofoliul global al grupului.
Dispozitivul este menit a concura cu produsele concurenței, IQOS și glo, produse de PMI și BAT.
Ploom Aura a fost conceput pentru a răspunde preferințelor în continuă schimbare ale consumatorilor adulți existenți, oferă o experiență senzorială premium și personalizată. Dispozitivul este disponibil online pe www.ploom.ro, în insulele Ploom dedicate din centrele comerciale și în magazine selecționate.
„În categoria produselor cu risc redus (PRR), ne concentrăm pe oferirea unor produse de calitate bazate pe tehnologie, înțelegerea nevoilor consumatorilor adulți și experiență, iar eu cred cu tărie că Ploom AURA întruchipează toate aceste aspecte și încă multe altele. Deschiderea României către tendințele emergente și apetitul pentru experiențe care implică tutun de înaltă calitate o transformă într-o piață ideală. Mai mult decât o lansare de produs, acest moment consolidează brandul nostru global și reflectă o investiție pe termen lung în crearea unui viitor mai bun pentru consumatorii adulți”, a declarat Takehiko Tsutsui, Executive VP, Reduced Risk Products, JTI.
Pentru a susține dezvoltarea categoriei produselor cu risc redus (PRR), compania intenționează să investească 650 de miliarde de yeni (aproximativ 3,7 miliarde de euro) în perioada 2025–2027, în special în rezerve de încălzit tutunul, cu accent pe eforturile de comercializare, cercetare și dezvoltare, precum și pe cheltuieli de capital.
„Această lansare marchează un moment de referință în parcursul nostru de succes. Prin introducerea celui mai avansat dispozitiv din portofoliul nostru global pentru consumatorii adulți din România, ne reafirmăm angajamentul de a ne depăși limitele. Acest moment reflectă, de asemenea, valorile care ne ghidează modul de a face business – angajamentul față de sustenabilitate, respectul pentru consumatorii adulți și libertatea lor de alegere. Ne mândrim cu contribuția la construirea unui viitor mai bun, în care inovația se îmbină armonios cu dezvoltarea durabilă”, a adăugat Alexander Pitchka, General Manager JTI Romania, Moldova și Bulgaria.

Ploom AURA păstrează curbele delicate și naturale caracteristice brandului inițial Ploom, evoluând într-un design mai compact și suplu – o combinație armonioasă de eleganță și confort. Dispozitivul intensifică aroma prin tehnologia de încălzire Smart HeatFlow™, oferind satisfacție senzorială și o experiență autentică de tutun – fără mirosul de fum.
Create special pentru Ploom AURA, rezervele Sobranie completează experiența prin amestecuri premium și tehnologia CleanSeal – o barieră sofisticată, concepută pentru a preveni pierderea tutunului în interiorul dispozitivului.
„Consumatorii adulți de tutun din România sunt acum pregătiți pentru Ploom AURA, pentru că își doresc mai mult decât simple produse, fiind în căutarea unor soluții care să se alinieze stilului lor de viață și preferințelor în continuă schimbare. De aceea, Ploom AURA a fost conceput având în vedere nevoile lor, oferindu-le un dispozitiv inovator pe care să îl poarte cu încredere și mândrie”, a precizat Marian Zamfir, Director de Marketing JTI România, Moldova și Bulgaria.
