Kaufland România avertizează clienții că numele companiei e folosit fraudulos într-un concurs online fals

Kaufland România avertizează clienții că numele companiei e folosit fraudulos într-un concurs online fals
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 20 dec 2016

În ultimele zile numele și logo-ul companiei Kaufland România au fost folosite fraudulos și abuziv în cadrul unui concurs online fals ce urmărește inducerea în eroare a participanților și a prietenilor acestora, avertizează compania.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Concursul este reprezentat de un chestionar care îi invită pe cei ce îl accesează să distribuie informația în platformele sociale și să răspundă la 5 întrebări despre Kaufland cu promisiunea că vor beneficia la final de un voucher în valoare de 200 de lei, după completarea datelor personale. 

Mesajul care circulă în platformele sociale: „Kaufland oferă vouchere în valoare de 200 lei fiecare pentru sărbători! Revendicați-l acum. 1 voucher pe persoană”  și care trimite către site-ul www.kaufland.ro-promotie.com/ nu aparține companiei noastre și îi îndemnăm pe clienți să nu participe la astfel de concursuri.

”Reamintim clienților noștri să utilizeze întotdeauna ca surse de informare site-ul companiei www.kaufland.ro sau pagina oficială de Facebook. Toate concursurile și promoțiile din mediul online organizate de Kaufland România au regulamente riguroase”, potrivit unul comunicat al retailerului.

Kaufland este cel mai mare retailer din România cu afaceri de 9,17 miliarde lei (2,063 miliarde euro) în 2015, în creștere cu 14,7% comparativ cu anul anterior, și 112 hipermarketuri.

viewscnt
Afla mai multe despre
kaufland
fraudă
concurs