Noul magazin din București Mall se întinde pe o suprafață de aproximativ 1.900 de metri pătrați, dintre care 1.600 de metri pătrați sunt dedicați zonei de vânzare.
Acesta aduce în premieră pentru Capitală cel mai recent concept de design Reserved, implementat deja de companie pe piețele internaționale, și reprezintă al patrulea magazin al brandului în București.

Extinderea are loc în parteneriat cu Anchor Grup, dezvoltatorul și operatorul București Mall. Centrul comercial are o rată de ocupare de 99% și, potrivit companiei, rămâne unul dintre punctele-cheie de atracție pentru brandurile internaționale care intră sau își consolidează prezența pe piața din România.
În ultimii cinci ani, București Mall a atras 23 de branduri noi, confirmând interesul retailerilor pentru această destinație comercială.
“Prezența în centrul nostru comercial a unuia dintre cele mai puternice branduri ale grupului LPP confirmă atractivitatea București Mall pentru retaileri, precum și eficiența strategiei Anchor Grup de a construi un portofoliu relevant. Ne propunem să menținem București Mall printre destinațiile de top din retail, printr-un mix echilibrat de branduri consacrate și experiențe inovatoare, care răspund nevoilor unui public din ce în ce mai divers și sofisticat.
Deschiderea celui mai nou concept de magazin Reserved în centrul nostru comercial este un pas important în această direcție și o dovadă că eforturile noastre susțin creșterea sustenabilă și competitivitatea centrului comercial”, a declarat Iuliana Ghimpu, Retail Leasing Director, Anchor Grup.

Reserved este brandul principal al LPP SA, companie fondată în Polonia în 1998 și prezentă pe piața din România de peste 16 ani. Pe lângă Reserved, grupul operează local și brandurile Cropp, House, Mohito și Sinsay.
„București Mall este una dintre destinațiile de shopping emblematice ale Capitalei, iar deschiderea noului nostru magazin aici marchează un pas important în extinderea rețelei Reserved pe piața locală.
Prin lansarea celui de-al patrulea magazin din București, aducem pentru prima dată în oraș noul concept de design, oferindu-le clienților o experiență de cumpărături actuală, într-un spațiu generos și primitor”, a declarat Alexandru Roman, Leasing Manager Reserved România.

Anchor Grup, parte a grupului internațional FIBA, activează în România de peste 27 de ani și a dezvoltat proiecte imobiliare de referință precum București Mall și Plaza România.
Portofoliul companiei include spații de retail, birouri și ansambluri rezidențiale, precum și investiții în zona de divertisment cinematografic.