Rețeaua de magazine românești Diana, ajunsă în prezent la 90 de unități, în județele Vâlcea, Gorj, Dolj, Argeș, Olt și Dâmbovița, a înregistrat anul trecut vânzări cu 14% mai mari față de 2023, de 468 milioane de lei (94,2 milioane de euro), relevă date analizate de Profit.ro.
În 2023, DIANA COM SRL, compania care operează magazinele, deținută integral de către Irina Crăciunescu, a avut o cifră de afaceri de aproape 410 milioane lei (83,2 milioane euro).
Vânzările magazinele Diana au crescut constant în ultimul deceniu.
Profitul net al companiei a înregistrat o ușoară scădere, de 1%, la 15,2 milioane de lei (3,1 milioane euro), după doi ani de creștere consecutivă. Ultimul an în care Diana a mai înregistrat o scădere a profitului net a fost în 2021.
Numărul de angajați din cadrul rețelei a crescut cu 12% în 2024, ajungând la o medie de 731.
Vezi și aici cum a performat rețeaua Diana în ultimul deceniu
În 2024, compania a deschis 6 magazine.

Grupul Diana include, pe lângă rețeaua de magazine, și o fabrică de mezeluri, un abator și o fermă de bovine.
În ceea ce privește fabrica de mezeluri a grupului, operată de firma Diana SRL, a doua cea mai mare firmă din grup - deținută cu 62,5% din acțiuni de Irina Crăciunescu, 18,75% de Adina Crăciunescu și cu 18,75% de Ilie Crăciunescu - aceasta a consemnat vânzări de aproape 475 milioane de lei în 2024 (95,4 milioane euro), o creștere de 4% față de anul anterior.
De remarcat că ambele firme, prezente pe piață de mai bine de trei decenii, se apropie de pragul de 100 de milioane de euro ca cifră de afaceri.
Diana SRL a înregistrat în 2024 un profit net mai mic cu 10% față de anul anterior, ajungând la circa 11 milioane de lei (2,2 milioane euro).
Fabrica de mezeluri a ajuns la o medie 773 de angajați în 2024, după o creștere de 6%.