Noua investiție face parte din strategia de dezvoltare pe termen lung a companiei, care vizează consolidarea segmentului de produse proprii și diversificarea portofoliului către retail și consum individual, complementară activității de catering corporate și industrial.
PIUA marchează intrarea Maidan pe piața produselor ready-to-eat premium, cu o linie de rețete inspirate din bucătăria românească și mediteraneană.
Gama include humus, salată de vinete, fasole bătută și zacusca, reinterpretate în variante moderne, cu ingrediente precum trufe, pesto, roșii uscate, năut, harissa sau carne de vită sous-vide cu sos de rodie.
Inițial gama va cuprinde 6 SKU-uri, urmând extinderea la 16 sortimente, pentru o dinamică a gusturilor.
“Produsele PIUA se adresează segmentului urban activ, format din persoane cu vârste între 25 și 55 de ani, cu venituri peste medie și un stil de viață alert. Este un public atent la calitate și sustenabilitate, care caută soluții rapide, dar corecte din punct de vedere nutrițional, potrivite pentru consum la birou, acasă sau în deplasare”, declară Călin Cîndea, fondator și CEO Maidan.
Conform datelor Statista Market Insights și RetailZoom, piața produselor ready-to-eat din România este în creștere constantă, cu o evoluție de +15% în valoare și +6% în volum în perioada iunie 2023 – mai 2024.
Fabrica din Crevedia, investiție strategică pentru extinderea producției
Investiția din 2025 include modernizarea completă a fabricii din Crevedia, echipată cu tehnologie de ultimă generație pentru producția de mâncăruri gătite și ambalare în atmosferă controlată.
Noua capacitate permite scalarea producției de la 2.000 la 10.000 de porții zilnic, optimizând fluxurile logistice pentru toate liniile de business Maidan: catering pentru evenimente corporate, private, instituții de învățământ precum școli sau grădinițe, spitale sau clinici și cantine pentru organizații din orice domeniu.
În 2024, Maidan a finalizat o investiție de 500.000 euro în extinderea și modernizarea capacității de producție, integrarea unui sistem ERP de ultimă generație (FoodOS) și dezvoltarea propriului spațiu multifuncțional – Maidan Spațiul.
Cu o cifră de afaceri de 3,2 milioane de euro în 2024, peste 1.500 de porții livrate zilnic și o echipă de 65 de angajați, compania continuă să-și extindă amprenta în zona de experiențe culinare și produse ready-to-eat














