UPDATE Nou jucător pe piața livrărilor la domiciliu: Platforma spaniolă Lola Market intră în România. Are deja înțelegeri cu mari retaileri

UPDATE Nou jucător pe piața livrărilor la domiciliu: Platforma spaniolă Lola Market intră în România. Are deja înțelegeri cu mari retaileri
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 14 nov 2019

Serviciul spaniol de livrări cumpărături alimentare la domiciliu Lola Market s-a extins în România, compania având la acest moment parteneriate cu mai multe magazine Carrefour, Auchan și Mega Image din București.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

UPDATE 14 Noiembrie Ora 11:25 Auchan transmite că nu are la acest moment nicio colaborare cu Lola Market, iar platforma spaniolă folosește ilegal marca retailerului. Redăm integral precizarea Auchan:

“Lola Market nu are în prezent nicio colaborare cu Auchan România și utilizează ilegal marca Auchan. Vom lua toate măsurile pentru a corecta această situație, pentru a ne proteja drepturile. Este surprinzător că astfel de practici mai pot fi întâlnite la nivelul actual de dezvoltare a pieței din România”.

ȘTIRE INIȚIALĂ: Serviciul spaniol de livrări cumpărături alimentare la domiciliu Lola Market s-a extins în România, compania având la acest moment parteneriate cu mai multe magazine Carrefour, Auchan și Mega Image din București.

România este prima piață externă pentru compania spaniolă, care oferă cumpărătorilor posibilitatea de a comanda produse alimentare online, pe site-ul propriu sau prin aplicația de mobil dedicată. Produsele sunt achiziționate din magazinul selecționat de un “shopper personal” și livrate ulterior la domiciliu, în schimbul unei taxe de transport.

În prezent, Lola Market operează în mai multe zone din București, prin intermediul unor parteneriate cu retailerii Auchan, Carrefour și Mega Image.

eMAG și-a stabilit planul pentru Black Friday: 3,5 milioane de produse la preț redus și vânzări de peste 500 milioane de lei CITEȘTE ȘI eMAG și-a stabilit planul pentru Black Friday: 3,5 milioane de produse la preț redus și vânzări de peste 500 milioane de lei

Compania intenționează să își extindă serviciile pentru a acoperi tot teritoriul capitalei în viitorul apropiat. Pentru anul viitor, Lola Market și-a propus lansarea serviciilor în mai multe orașe din sud-estul Europei.

Fondată în 2015 la Madrid, Lola Market este prezentă în 12 orașe din Spania, având parteneriate cu peste 260 de retaileri locali, printre care lanțurile de supermarketuri Lidl, Carrefour, Mercadona și Dia.

viewscnt
Afla mai multe despre
lola market
magazin alimentar online
platforma livrari cumparaturi
livrari cumparaturi la domiciliu
carrefour
mega image
auchan