Nou jucător: Platforma americană de haine second-hand ThredUp vine în România. Tranzacție cu unul dintre principalii retaileri de pe piața românească de fashion online

Nou jucător: Platforma americană de haine second-hand ThredUp vine în România. Tranzacție cu unul dintre principalii retaileri de pe piața românească de fashion online
scris 29 iul 2021

Compania americană ThredUp, operatorul platformei online omonime de haine și încălțăminte second-hand, se extinde în Europa, inclusiv în România, prin achiziția Remixshop.com, unul dintre cele mai mari magazine online pentru modă second-hand și outlet de pe continent.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

ThredUp a ajuns la un acord definitiv pentru preluarea rivalului bulgar Remix Global, operatorul Remixshop, într-o tranzacție de aproximativ 35 milioane de dolari, în numerar și acțiuni, relevă date analizate de Profit.ro.

Prețul achiziției este de aproximativ 28,5 milioane de dolari, plus 6,5 milioane de dolari în acțiuni ThredUP, ce vor fi acordate conducerii Remix după efectuarea plății.

Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale CITEȘTE ȘI Evoluția Artesana: de la business de familie la unul dintre cei mai mari jucători independenți de pe piața lactatelor artizanale

Fondată în 2012, Remix Global comercializează îmbrăcăminte și accesorii în 9 țări - Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, Polonia, România, Slovacia, Republica Cehă și Ungaria, având peste 600 de angajați.

Anul trecut, vânzările companiei s-au ridicat la aproape 34 milioane de dolari.

Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie

Remix se numără printre principalii retaileri pe piața românească de fashion online. Potrivit celui mai recent studiu GLAMI Fashion (Re)search, Remixshop ocupă locul 7 în Topul celor mai mari jucători pe segmentul de modă online în România, în fața retailerilor Zara, Reserved și Answer.

Achiziția Remix reprezintă prima incursiune a ThredUp pe piața internațională. Compania americană s-a listat pe bursa Nasdaq în martie, la o evaluare de 1,3 miliarde de dolari, iar recent a lansat o ofertă publică de acțiuni în vederea strângerii de capital pentru finanțarea strategiei de expansiune.

Nou jucător: Platforma americană de haine second-hand ThredUp vine în România. Tranzacție cu unul dintre principalii retaileri de pe piața românească de fashion online

În Europa, planurile de dezvoltare vor  fi coordonate de Lyubomir Klenov, directorul general al Remix. Retailerul bulgar va continua să opereze independent după preluarea de către ThredUp.

Ariston Thermo România popularizează tehnologia momentului în confortul termic – pompele de căldură aer- apă Nimbus S Net CITEȘTE ȘI Ariston Thermo România popularizează tehnologia momentului în confortul termic – pompele de căldură aer- apă Nimbus S Net

ThredUp, înființată în 2009, este una dintre cele mai mari platforme de revânzare online pentru îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii pentru femei și copii din SUA. Compania oferă produse sub 35.000 de mărci, având peste 1,2 milioane de clienți activi.

ThredUp a obținut vânzări de 186 milioane de dolari în 2020, cu 14% mai mari comparativ cu anul anterior, însă a rămas pe pierdere, cu un rezultat negativ de 48 milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
thredup
magazin online second hand
haine second hand
remixshop
remix global
achizitie
expansiune