Au apărut vești bune pentru americanii care s-au îngrășat în timpul pandemiei de COVID-19: blugii strâmți nu mai sunt la modă, relatează DPA.
30 iulie - Maraton Profit News TV: Inteligența Artificială în Economie. Parteneri: Garanti BBVA, Gomag.
Chip Bergh, CEO-ul companiei Levi Strauss, a declarat că persoanele care cumpără jeanși în această perioadă au renunțat la acel stil de pantalon strâmt pe picior, inspirat de curentul "hipster", care a dominat moda în ultimul deceniu, scrie Agerpres.
![Cum să reîmprospătezi online aerul și...cifra de afaceri](http://i0.1616.ro/media/2/2621/38746/20113968/3/eee.jpg?width=151)
"Ciclurile (de modă, n.r.) vin și pleacă. Cred că pandemia a jucat cu siguranță un rol pentru a-i face pe cumpărători să caute un model de pantalon din denim care să fie mai confortabil, mai relaxant", a declarat Chip Bergh pentru CNBC.
![Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33242/20102639/5/11.jpg?width=151)
Potrivit declarațiilor sale, vânzările producătorului de jeans Levi Strauss Co au fost stimulate anul trecut de un nou model, care este mai larg în partea de jos a piciorului, și de un al doilea model, care este mai lejer de purtat întrucât are o talie mai înaltă.
"Ultimul ciclu din moda blugilor a fost stimulat de modelele strâmte pe picior. Acel ciclu a durat aproximativ 10 ani", a precizat Chip Bergh pentru CNBC.
![EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la București](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33214/20107726/1/efden-casa-signature-2048x1365.jpg?width=151)
El mai spune că deși modelul strâmt nu va dispărea dintr-o dată, există în prezent "o cerere foarte puternică" de jeans cu un design mai relaxat și mai lejer pentru toate categoriile de clienți, atât pentru bărbați, cât și pentru femei.
![Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33243/20107421/6/pwc-parteneri-daniel-anghel-dinu-bumbacea-ionut-simion-kenneth-spiteri.jpg?width=151)
Potrivit CNBC, vânzările companiei Levi Strauss au scăzut în primul trimestru al anului 2021, însă CEO-ul companiei consideră că impactul generat de actuala pandemie determină o scădere generală a vânzărilor din sectorul cu amănuntul. Cu toate acestea, valoarea acțiunilor Levi Strauss a crescut cu 25% la nivelul întregului an 2020, iar celebrul producător de jeans se așteaptă ca vânzările sale să revină în ultimul trimestru din 2021 la nivelul celor din 2019.