Penny, plan pentru România: Vom avea o creștere a vânzărilor și în 2021, dar cât de mare va fi depinde de cum vor evolua puterea de cumpărare și economia în general; rezultatele de până acum arată foarte bine

Penny, plan pentru România: Vom avea o creștere a vânzărilor și în 2021, dar cât de mare va fi depinde de cum vor evolua puterea de cumpărare și economia în general; rezultatele de până acum arată foarte bine
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 10 iun 2021

Retailerul Penny, parte a grupului german Rewe, țintește în 2021 o nouă creștere a business-ului în România, după un avans de 19% anul trecut. Estimarea se bazează și pe rezultatele din primele luni ale anului, despre care compania afirmă că “arată foarte bine”.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Avem în vedere o creștere pentru Penny și în anul 2021. Cu toate acestea, nivelul creșterii depinde de câțiva factori care nu pot fi încă evaluați: cum vor evolua comportamentul de cumpărare și puterea de cumpărare a consumatorilor și cum va evolua situația economică generală”, a declarat pentru Profit.ro Raffaele Balestra, CFO-ul Penny România.

VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete! CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Cristian Bărhălescu, Organizația Mamaia-Constanța: Litoralul este pregătit să facă față oricăror restricții, la prețuri bune. Statul trebuie însă să sprijine un sector vital, nu a investit nici în toalete!

Cu un buget de investiții de 100 de milioane de euro pentru anul în curs, compania a deschis 7 dintre cele 25 de magazine noi planificate și a ajuns astfel la o rețea de 283 unități. Totodată, Penny a modernizat 100 de magazine, proces pe care îl va încheia anul viitor, și va deschide în a doua jumătate a anului un nou depozit logistic – al patrulea - la Filiași.

Deschiderile din acest an vor acoperi toate regiunile României, Penny uitându-se în special la orașele cu peste 20.000 de locuitori.

Compania a anunțat în luna mai un plan de extindere agresivă și investiții de peste 1 miliard de euro pentru perioada 2021-2029, perioadă la finalul căreia rețeaua va ajunge la 620 de unități, de la 276 la finele anului trecut.

Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizare CITEȘTE ȘI Sunt penalizat dacă nu trec pe piața concurențială de energie? Schimb și contorul odată cu contractul la electricitate? Răspunsuri la cel mai des întâlnite întrebări despre liberalizare

“La succesul Penny contribuie semnificativ grupul REWE, iar investițiile pe care le vom face în următorii ani vor fi susținute de bugetul local Penny. Spre deosebire de alți competitori, noi am ales să nu implementăm un concept uniform în toate piețele, ci în fiecare țară ne desfășurăm activitatea ca discounter cu specific național. Facem asta prin intermediul mărcilor noastre proprii, la dezvoltarea cărora colaborăm în principal cu parteneri locali”, spune Balestra.

Anul trecut, Penny a avut pe plan local o cifră de afaceri de 4,73 miliarde de lei (aproape 1 miliard de euro)  și un profit net de 85 de milioane de lei.

Penny are la nivel național 5.300 de angajați și face parte din grupul german Rewe, unul dintre cei mai mari retaileri din Europa, cu vânzări de 75,3 miliarde de euro anul trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
penny
vânzări
investiții