De la 44 de magazine și 450 de angajați în 2015, compania operează astăzi 500 de magazine în peste 100 de orașe, sprijinită de aproape 4.000 de angajați.
În anul 2025, Grupul a deschis 247 de magazine noi, ajungând la 4.359 de magazine la nivel european, dintre care 500 în România.
Veniturile Grupului au crescut cu 8,7%, până la 4,5 miliarde de euro.
Pentru anul financiar 2026, Grupul și-a propus deschiderea a aproximativ 250 de magazine noi, majoritatea în regiunea CEE, în timp ce va accelera extinderea în piețe selectate din Europa de Vest, inclusiv în Peninsula Iberică și Italia.
Compania, parte a Pepco Group, are în prezent peste 31.000 de angajați în 18 țări din Europa și operează o rețea de peste 4.000 de magazine.
În octombrie, Pepco Group a anunțat că închide 28 de magazine în Germania, circa 165 de angajați urmând să fie concediați.
Compania deține pe piața germană 64 de magazine cu aproximativ 500 de angajați.
Era anunțat atunci că toate magazinele vor rămâne deschise.
Acum, însă, sucursala germană a comerciantului de textile și jucării Pepco a decis că va închide aproape jumătate din magazinele sale din Germania.
Potrivit companiei, 28 de magazine vor fi închise „din cauza lipsei de perspective economice până la sfârșitul lunii ianuarie 2026, după finalizarea măsurilor obișnuite de lichidare a stocurilor”. 36 de filiale vor fi menținute în funcțiune, fiind evaluate ca fiind „promițătoare”.
Pepco a explicat în vară că rețeaua sa din Germania a întâmpinat provocări de la intrarea pe piață, în 2022, iar în prezent înregistrează pierderi.
Compania justifica mutarea spunând că nivelul așteptat de rentabilitate nu este atins în Austria.
În România, Pepco Group a anunțat recent deschiderea celui de-al 500-lea magazin la nivel național.
În 2024, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 2,9 miliarde lei (574 milioane euro) și un profit net de 424 milioane lei (83 milioane euro), ceea ce reprezintă creșteri anuale de 13% și, respectiv, 29% față de 2023.
Pepco Group (fostul Pepkor Europe) este controlat de holdingul sud-african Steinhoff International din 2014.
În România, Profit.ro a anunțat recent că Pepco a pierdut poziția de lider pe piața de retail de fashion românească în favoarea gigantului spaniol Inditex, după ani de ascensiune rapidă - VEZI AICI
















