Proprietarii rețelei de cafenele The Coffee Shop, un business de peste 20 de milioane de euro anual, au ridicat capitalul social al firmei care operează unitățile

Proprietarii rețelei de cafenele The Coffee Shop, un business de peste 20 de milioane de euro anual, au ridicat capitalul social al firmei care operează unitățile
scris 4 dec 2017

Proprietarii rețelei de cafenele The Coffee Shop, un business de peste 20 de milioane de euro anual, au ridicat capitalul social al firmei care operează unitățile la circa 1 milion de euro, prin majorarea valorii nominale a părților sociale de la 10 lei la 45.000 lei fiecare.

Operațiunea a fost efectuată prin încorporarea de dividende. Firma, Partener Coffee Services, este deținută de Marian Alexe (67% din acțiuni) și Petruța Farago (33%).

Înființată în urmă cu 10 ani, firma operează cele 5 cafenele The Coffee Shop din București, la care se adaugă o unitate în Sofia, fiind și importator oficial al Tchibo Coffe în România și având aparate de cafea în peste 20.000 de puncte de vânzare.

Lanțul de magazine John Lewis, acuzat de un scriitor de încălcarea drepturilor de autor în reclama pentru Crăciun CITEȘTE ȘI Lanțul de magazine John Lewis, acuzat de un scriitor de încălcarea drepturilor de autor în reclama pentru Crăciun

Anul trecut, cu 105 angajați, firma a avut afaceri de 94,2 milioane lei și un profit net de 8,5 milioane lei

viewscnt
Afla mai multe despre
coffee
cafenea
shop