Retailerul german Penny Market a investit 19 milioane euro într-un depozit logistic din județul Bacău

Retailerul german Penny Market a investit 19 milioane euro într-un depozit logistic din județul Bacău
Profit.ro
Profit.ro
scris 30 mar 2017

Retailerul german Penny Market, operat de grupul REWE, a investit 19 milioane de euro într-un depozit logistic situat în comuna Nicolae Bălcescu, județul Bacău.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Noul centru logistic are 19.000 de metri pătrați și deservește momentan 45 de magazine Penny Market din nord-estul țării pe care le alimentează cu produse alimentare și nealimentare, cu posibilitate de extindere la 90 - 100 de magazine. Noua investiție a creat peste 150 de locuri de muncă.

"Alături de extinderea și modernizarea rețelei de magazine, optimizarea lanțului logistic este o direcție importantă de creștere a eficienței și a prospețimii atât pe plan local, cât și la nivelul Grupului REWE. Proiectul face parte din cadrul strategiei de dezvoltare a rețelei de distribuție Penny Market la nivel național și vine în completarea celor două centre existente din orașele Turda și București. Noul centru logistic este o clădire modernă unde echipa noastră va beneficia de cele mai bune și moderne condiții", a declarat Daniel Gross, General Manager REWE România.

Grupul REWE România deține 200 de magazine Penny Market la nivel național. În plus, 6 dintre magazinele XXL Mega Discount, deținute de REWE România, vor fi transformate în Penny Market în cursul anului 2017.

Ungaria acuză multinaționalele de înșelăciune după ce un nou raport a identificat diferențe de calitate între alimentele vândute local și cele din alte țări CITEȘTE ȘI Ungaria acuză multinaționalele de înșelăciune după ce un nou raport a identificat diferențe de calitate între alimentele vândute local și cele din alte țări

Grupul german a deschis primul magazin pe piața locală în 2005. Până la sfârșitul anului 2015, compania a operat în România și rețeaua de supermarketuri Billa, când a decis vânzarea acesteia către Carrefour și concentrarea pe dezvoltarea business-ului de discount - Penny. Principalul concurent al retailerului pe segmentul pe care activează este Lidl.

viewscnt
Afla mai multe despre
penny market
rewe