Retailerul olandez Used Products, având motto-ul ”Vinzi, Cumperi, Faci schimb”, a urcat puternic în România în pofida pandemiei și pregătește extinderea

Retailerul olandez Used Products, având motto-ul ”Vinzi, Cumperi, Faci schimb”, a urcat puternic în România în pofida pandemiei și pregătește extinderea
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 mar 2021

Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi și pre-utilizate, a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de lei în 2020, cu 70% mai mult decât nivelul raportat în anul precedent, în ciuda faptului că pandemia a avut un impact negativ asupra evoluției multor companii.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
FOTO România are marea șansă de a-și rezolva în sfârșit problemele de gestionare a deșeurilor CITEȘTE ȘI FOTO România are marea șansă de a-și rezolva în sfârșit problemele de gestionare a deșeurilor

Profit.ro a anunțat în toamna anului 2017 că rețeaua olandeză de magazine Used Products, lansată în urmă cu circa 20 de ani în Alkmaar și specializată în cumpărarea și vânzarea de produse second-hand, vrea să intre în România prin vânzarea de franciză.

Gartner Magic Quadrant 2021: Ericsson, lider în infrastructura de rețea 5G CITEȘTE ȘI Gartner Magic Quadrant 2021: Ericsson, lider în infrastructura de rețea 5G

”În anul 2020, pe cât de neașteptat pare, evoluția magazinului a fost ascendentă. Desigur, ca orice alt business, am avut perioade în care lucrurile au decurs mai greu, însă am încercat să ne concentrăm asupra părților care ne avantajau și să îmbunătățim serviciile noastre online. Nu am renunțat la proiectele pe care ni le-am propus și am pus pe hârtie idei noi”, declară Norbert Kun, directorul primei francize Used Products din România, deschisă de către antreprenorul clujean Alexandru Săsărman la Cluj-Napoca, în urma unei investiții de peste 100.000 de euro.

Prin eMAG Ads, antreprenorii își pot promova produsele la peste 500.000 de potențiali clienți CITEȘTE ȘI Prin eMAG Ads, antreprenorii își pot promova produsele la peste 500.000 de potențiali clienți

La începutul crizei sanitare, din motive de siguranță, Norbert Kun  a decis – așa cum s-a întâmplat în cazul majorității investitorilor din retailul tradițional - să restricționeze accesul clienților în magazinul fizic. Astfel că, singura modalitate prin care s-a putut interacționa cu clienții Used Products România a fost în format online, ceea ce a avut ca efect și îmbunătățirea serviciilor pentru acest segment.

”Fiind un concept inedit de business, în plan local, afacerea se află într-o continuă dezvoltare. Anul acesta venim în întâmpinarea clienților cu o pagină web nouă, pe care vor fi implementate funcții noi, cu un rol important în optimizarea procesului de navigare. Este o mișcare strategică pusă deja în aplicare, clienții noștri având posibilitatea să vândă produse direct pe platforma noastră www.usedproducts.ro. De altfel, la nivelul întregii afaceri, dintotdeauna am încercat să îmbunătățim în permanență serviciile oferite, iar efectele acestor îmbunătățiri se observă și din creșterea de vânzări în comparație cu anul anterior”, continuă Norbert Kun.

Virtual Private Server (VPS) – soluția de la Vodafone care vă permite să configurați mașinile virtuale în funcție de propriile nevoi CITEȘTE ȘI Virtual Private Server (VPS) – soluția de la Vodafone care vă permite să configurați mașinile virtuale în funcție de propriile nevoi

Conceptul de business al companiei este caracterizat prin motto-ul: ”Vinzi, Cumperi, Faci schimb”. Cu alte cuvinte, un client poate cumpăra un produs pre-folosit, testat și verificat în amănunt, care este la un preț mult mai avantajos față de prețul aceluiași produs nou.

Ca parte a strategiei de dezvoltare pe termen mediu și lung, retailerul olandez - care are în jur de 60 de magazine în cinci țări (Olanda, Belgia, Spania, România și Germania) - plănuiește să se extindă pe piața românească în sistem de franciză, prin diverse parteneriate în orașe mari precum București, Timișoara, Constanța, Iași, Sibiu, Oradea, Arad.

Cargus, soluția de servicii personalizate pentru afacerea ta! CITEȘTE ȘI Cargus, soluția de servicii personalizate pentru afacerea ta!

Compania Used Products a fost fondată în anul 1997 în orașul Alkmaar din Olanda. Expansiunea la nivel internațional a avut în prim-plan francizarea, iar în rețeaua de magazine a retailerului sunt comercializate atât produse noi, cât și produse pre-folosite. Clienții companiei pot cumpăra, vinde și face schimburi de produse - de la telefoane și laptopuri, până la ceasuri, biciclete și jocuri&console, atât online, cât și offline, în magazinele fizice.

viewscnt
Afla mai multe despre
used products