Retailerul online Fashion Days, creștere cu 70% a afacerilor. Principalul canal de vânzare a devenit telefonul mobil

Retailerul online Fashion Days, creștere cu 70% a afacerilor. Principalul canal de vânzare a devenit telefonul mobil
Profit.ro
Profit.ro
scris 25 sep 2017

Retailerul online de modă Fashion Days, parte a eMag, a înregistrat pe piața locală o cifră de afaceri de 119 milioane de lei în primele opt luni ale anului, cu 70% mai mare față de perioada similară a anului precedent. La nivelul grupului, în România, Bulgaria și Ungaria, vânzările Fashion Days au crescut cu 60%, până la 41,5 milioane de euro, în același interval.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

La nivelul întregului an 2017, Fashion Days estimează o creștere de aproximativ 50% a cifrei de afaceri, față de 2016.

„Fashion Days este printre puținii jucători din regiune cu resurse suficiente pentru a se dezvolta accelerat, timp de mai mulți ani consecutiv, și cu abilitatea de a determina, practic, întreaga piață să se adapteze unui ritm de creștere alert. În România și regiunea în care suntem prezenți, ne-am propus, de la începutul anului, să creștem foarte mult pe toate palierele, atât la nivelul vânzărilor, a numărului de clienți, a brandurilor din ofertă și să accelerăm investițiile pentru a sprijini creșterile estimate.În cele trei țări în care suntem prezenți, de-a lungul timpului, peste 700.000 de clienți au comandat cu încredere de pe Fashion Days și, doar de la începutul anului, am vândut peste 2,18 milioane de produse”, a declarat Robert Berza, CEO Fashion Days.

Dedeman deschide al 48-lea magazin, investiție de 10 milioane euro, și depășește 10.000 de angajați. Următoarea investiție - magazinul din cartierul bucureștean Pantelimon CITEȘTE ȘI Dedeman deschide al 48-lea magazin, investiție de 10 milioane euro, și depășește 10.000 de angajați. Următoarea investiție - magazinul din cartierul bucureștean Pantelimon

Principalul canal de vânzare preferat de clienții Fashion Days a devenit telefonul mobil, spre care se îndreaptă și majoritatea eforturilor de comunicare ale brandului. În prezent, peste 40% din comenzi sunt plasate din aplicația pentru mobil Fashion Days.

Până la finalul anului, retailerul vrea să ofere noi opțiuni de livrare, prin showroom-urile eMAG și oficiile Poștei Române, soluții aflate deja în perioada de testare.

Fondată în 2009 de către antreprenori elvețieni, compania Fashion Days s-a extins și operează în prezent în România, Bulgaria și Ungaria. Din 2015, Fashion Days este parte a grupului eMAG.

În 2016, Fashion Days a obținut în România o cifră de afaceri de 136 milioane de lei, cu 29% mai mare față de anul precedent.

viewscnt
Afla mai multe despre
fashion days
online
haine