Strategie: Lidl diversifică oferta de produse din sortimentul permanent pentru copii

Strategie: Lidl diversifică oferta de produse din sortimentul permanent pentru copii
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 ian 2018

Lidl va comercializa în propriile magazine gama îmbogățită Lupilu, ce include produse alimentare și non-alimentare, precum și o serie de produse de îngrijire pentru copii. Totodată, retailerul german lansează și platforma online Familia suntem noi!, unde vor fi publicate constant informații, trucuri și recomandări, pe măsura provocărilor din fiecare zi din viața cu un bebeluș.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Lupilu este marca proprie Lidl.

Retailerul a intrat pe piața locală în 2010, când a preluat de la grupul Tengelmann cele aproximativ 100 de magazine de discount Plus. Retailerul, care deține acum 220 de magazine, este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de hipermarketuri Kaufland, liderul pieței locale de retail.

Unul dintre investitorii importanți ai H&M vinde masiv acțiuni, nemulțumit de perspectivele retailerului suedez CITEȘTE ȘI Unul dintre investitorii importanți ai H&M vinde masiv acțiuni, nemulțumit de perspectivele retailerului suedez

Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa, activând în 27 de țări europene și având peste 140 de centre logistice ce asigură aprovizionarea a aproximativ 10.000 de magazine.

Cu mai mult de 215.000 de angajați, Lidl se numără printre primii 10 comercianți de produse alimentare la nivel mondial.

viewscnt
Afla mai multe despre
lidl
copii
bebelusi
lupilu