Tazz by eMAG numește manageri de top în noi roluri-cheie, recrutându-l și pe fostul șef al FoodPanda Ungaria

Tazz by eMAG numește manageri de top în noi roluri-cheie, recrutându-l și pe fostul șef al FoodPanda Ungaria
scris 20 dec 2021

Platforma de food delivery Tazz by eMAG (fosta EuCeMananc) numește, din această lună, noi responsabili la conducerea departamentelor de Strategie, Business Development și Marketing din cadrul companiei. Daniel Kovats, Mihai Brenda și Răzvan Acsente vor juca roluri esențiale în dezvoltarea businessului local Tazz, ale cărui principale direcții de dezvoltare vizează creșterea poziției pe piață, precum și extinderea spre alte piețe noi. 

Tazz încheie, astfel, al doilea an de activitate cu o echipă din ce în ce mai puternică de profesioniști de top în e-retail, tech și delivery, atât la nivel național, cât și internațional.

Daniel Kovats preia rolul de Chief Strategy Officer, având o experiență de peste 8 ani în strategii de creștere pe piața de food delivery, acumulată ca Managing Director la FoodPanda Ungaria și ca Growth Operations Director la JOKR Los Angeles. Motivat de o abordare antreprenorială a dezvoltării de business, orientată spre soluții creative și produse inovatoare, Daniel se alătură echipei Tazz în misiunea de a susține creșterea companiei pe piața locală și de a deschide noi piețe în viitorul apropiat.

Pe aceeași direcție strategică de dezvoltare, poziția de Chief of Business Developement la Tazz va fi preluată chiar de unul dintre fondatori, Mihai Brenda, veteran în industria de food delivery. El este unul dintre antreprenorii timișoreni care au dezvoltat business-ul local EuCeMănânc, care din anul 2019 face parte din grupul eMAG, devenind, din aprilie 2020, Tazz, soluția integrată pentru livrare ultra-rapidă de mâncare gătită, alimente și bunuri de larg consum. Cu experiență extinsă în dezvoltarea de strategii operaționale, de marketing și vânzări, Mihai Brenda se va ocupa de dezvoltarea de noi linii de business esențiale pentru planurile de expansiune pe termen lung ale companiei.

Nu în ultimul rând, pentru a comunica mai departe eficient și specific Tazz strategia de creștere, Răzvan Acsente devine Chief Marketing Officer. Responsabil de coordonarea întregii activități de marketing a companiei, Răzvan va continua din noua poziție și consolidarea relației cu toate grupurile interesate din ecosistemul Tazz – livratori, consumatori și restaurante partenere. Înainte de Tazz, Răzvan a ocupat poziția de Digital Commercial Manager la Vodafone, după ce a gestionat strategia de marketing și comunicare la OLX Group România, în calitate de Head of Marketing.

“După un an plin de reușite, ne pregătim să încheiem anul în forță, cu o echipă imbatabilă de profesioniști, pregătiți să întâmpine orice provocare cu idei inovatoare și experiență solidă de business. Am încredere în echipa noastră că împreună vom depăși toate obiectivele propuse și vom consolida strategia Tazz, mai ales că ne leagă o dorință comună: să oferim clienților și partenerilor noștri cea mai bună experiență de delivery de pe piață”, a declarat Alin Șerban, CEO Tazz.

Tazz by eMAG este rezultatul parteneriatului încheiat în toamna anului 2019 cu eMAG, care a intrat în acționariatul companiei EuCeMananc cu obiectivul de a accelera dezvoltarea business-ului. 

În vară era anuntat că HCL Online Advertising, care administrează platforma de food delivery Tazz by eMAG, a ajuns la peste 1,2 milioane de instalări ale aplicației mobile și peste 500.000 de clienți activi în fiecare lună.

Platforma a ajuns totodată la un portofoliu de peste 6.000 de restaurante și magazine partenere.

Ofertele Tazz by eMAG sunt prezente în orașe precum București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov, Ploiești, Craiova, Arad, Oradea, Sibiu, Deva, Alba Iulia, Baia Mare, Pitești, Galați, Brăila, Reșița, Botoșani, Târgu Mureș, Suceava și Roman.

Platforma își propune să fie prezentă în toate orașele cu o populație de peste 100.000 de locuitori în următorii trei ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
tazz
emag