Un nou brand pe piața materialelor de construcții. Arabesque inaugurează magazinul de retail MatHaus

Un nou brand pe piața materialelor de construcții. Arabesque inaugurează magazinul de retail MatHaus
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 mar 2017

Arabesque a inaugurat astăzi, la Iași, primul magazin sub noul brand MatHaus, dedicat clienților persoane fizice. Investiția, în valoare de aproximativ 10 milioane de euro, creează peste 100 de noi locuri de muncă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Magazinul are o suprafață de 9.000 metri pătrați în magazin și 14.000 de metri pătrați de platformă exterioară, cu o ofertă de circa 25.000 de produse.


“MatHaus, brandul de retail Arabesque, este menit să pună experiența de peste 20 de ani a companiei la dispoziția tuturor celor care au de renovat, reparat ori construit. MatHaus este dedicat oamenilor puși pe treabă, indiferent că este vorba de modernizarea unei locuințe sau de construcția și amenajarea de spații de locuit, depozitare, clădiri de birouri și unități de producție”, a declarat directorul de zonă al companiei, Radu Munteanu.

TOP-ul celor mai bune și al celor mai proaste cartiere din țară. Care sunt cele mai sigure sau mai periculoase orașe din România CITEȘTE ȘI TOP-ul celor mai bune și al celor mai proaste cartiere din țară. Care sunt cele mai sigure sau mai periculoase orașe din România

Înființat în 1994, Arabesque este unul dintre principalii distribuitori de materiale de constructii și finisaje.

Potrivit unui studiu comandat de Arabesque, cifra de afaceri din sectorul construcțiilor din Regiunea Nord-Est a depășit anul trecut nivelul de 8 miliarde de lei (cifre provizorii), cu aproximativ un miliard de lei peste nivelul din 2015 (7,18 mld. lei) și cu mai mult de 2,4 miliarde lei față de 2014 (5,57 mld.lei).

„Moldova are un potențial de creștere semnificativ, datorită costurilor logistice reduse și a oportunității de dezvoltare a unor facilități specifice zonelor dezvoltate”, afirmă reprezentantul companiei.

Arabesque deține centre comerciale în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Constanța, Iași, Craiova, Ploiești, Pitești, Galați, Piatra Neamț, Bacău, Focșani, Târgu Mureș, Oradea și Baia Mare.

Pe plan extern, Arabesque a deschis un prim centru în Chișinău, Republica Moldova, în  2005. A urmat Ucraina, unde are o rețea alcătuită din 20 de filiale în principalele orașe din Ucraina, care operează sub numele Budmax. În luna septembrie 2007, compania a inaugurat o filială la Sofia, în Bulgaria, iar la sfârșitul aceluiași an a deschis un centru și în Serbia.

viewscnt
Afla mai multe despre
mathaus
arabesque
brand
magazin