Used Products pregătește creșterea rețelei de magazine în România, în franciză

Used Products pregătește creșterea rețelei  de magazine în România, în franciză
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 iun 2022

Filiala locală a retailerului olandez Used Products, specializat în vânzarea de produse noi și pre-utilizate, își consolidează prezența pe piața românească și anunță un plan de expansiune care vizează mai multe deschideri de magazine în franciză, în următorii ani. Ținta companiei este să se extindă în orașele cu o populație de peste 50.000 locuitori.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Preconizăm deschiderea a trei locații noi în următorii cinci ani, iar pe termen lung, ne așteptăm la peste zece aderări la franciza Used Products. Fiind un business pretabil și profitabil în orice parte a lumii, plănuim extinderea și pe plan internațional, vizând orașe din Regatul Unit și India”, declară Kun Norbert, Director de Franciză în cadrul companiei.

FOTO BMW lansează încă un automobil electric: iX1, împreună cu versiunea cu combustie X1 CITEȘTE ȘI FOTO BMW lansează încă un automobil electric: iX1, împreună cu versiunea cu combustie X1

În prezent, la nivel de România, Used Products are trei magazine deschise în franciză: primul a fost lansat în 2018 la Cluj-Napoca, al doilea anul trecut, la Timișoara, iar al treilea în luna februarie 2022, la București. Această ultimă deschidere a marcat și intrarea companiei pe piața din Capitală, noua unitate fiind amplasată în zona Calea Moșilor, pe o suprafață de aproximativ 100 de metri pătrați, cea mai mare parte, de 80 de metri pătrați, fiind alocată pentru interacțiunea cu clienții. Investiția în acest caz a fost de circa 60.000 de euro, din care 25.000 de euro pentru stocul de produse importate din Olanda, iar restul pentru mobilier, echipamente și amenajarea magazinului conform ”Manualului de Brand” după care se ghidează compania.

Se mizează pe vânzări de 250.000 de euro pentru noul magazin din Capitală, pentru anul în curs, în prezent stocul de produse depășind 1.800, din categorii precum: telefoane mobile, laptopuri, tablete, console de gaming, aparate foto și video, televizoare, echipamente audio etc. 

Franciza Used Products este activă pe piața din Europa din 1997, cu peste 50 de magazine deschise în țări precum Olanda, Belgia, Germania și, din 2018, și în România. 

În 2021, filiala locală a retailerului olandez a înregistrat o cifră de afaceri de 823.000 de euro (cumulat cu magazinul din Timișoara, deschis în ultimele trei luni ale anului trecut), cu perspectiva unei creșteri accelerate în următorii ani, mai ales că România este considerată o țară ”cu viitor” pentru un astfel de business, pornind de la ideea că numărul competitorilor direcți este, încă, foarte redus.

Compania Used Products a fost fondată în urmă cu 25 de ani, în orașul Alkmaar din Olanda. Expansiunea la nivel internațional a avut în prim-plan francizarea, iar în rețeaua de magazine a retailerului sunt comercializate atât produse noi, cât și produse pre-folosite. 

viewscnt
Afla mai multe despre
used products
produse second-hand