Vânzările retailerului de cosmetice Avon au scăzut cu 16% în primul trimestru, de la 1,55 miliarde de dolari în urmă cu un an la 1,31 miliarde de dolari, din cauza declinului cererii în Brazilia și China, relatează MarketWatch.
Compania a înregistrat o pierdere netă de 165,9 milioane de dolari, față de 147,3 milioane de dolari în aceeași perioadă a anului 2015, scrie News.ro
Rezultatele includ costurile legate de separarea de grup a operațiunilor din Venezuela.
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Avon pune în practică un plan de restructurare anunțat în ianuarie.
”Am finalizat cu succes vânzarea și separarea operațiunilor din America de Nord, am implementat o nouă structură organizațională, am stabilit măsurile pentru îndeplinirea economiilor stabilite pentru 2016 și am reconstituit board-ul companiei”, a declarat directorul general Sheri McCoy.
Acțiunile Avon sunt în scădere cu 2,3% în timpul tranzacțiilor electronice premergătoare deschiderii bursei din New Yor, dar de la începutul acestui an au urcat cu 6%, în timp ce indicele S&P 500 a avansat cu 0,4%.