Vânzările Carrefour în România au crescut cu aproape 8% în ultimul trimestru din 2017, cel mai rapid avans din Europa

Vânzările Carrefour în România au crescut cu aproape 8% în ultimul trimestru din 2017, cel mai rapid avans din Europa
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 19 ian 2018

Vânzările retailerului francez Carrefour în România au crescut, în ultimele trei luni din 2017 față de trimestrul anterior, cu 7,8% în termeni comparabili, la 570 de milioane de euro (inclusiv TVA), cea mai bună evoluție a companiei pe piețele din Europa.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Per ansamblu, pe piețele externe din Europa, vânzările în termeni comparabili au crescut cu 0,4% în ritm trimestrial, la 6,5 miliarde de euro. Vânzările din America Latină au avansat cu 5,9%, la 4,67 miliarde de euro, în timp ce în Asia vânzările au scăzut cu 3%, la 1,44 miliarde de euro.

La nivel european, cel mai rapid avans a fost în România și Polonia. În Polonia, avansul în termeni comparabili a fost de 2%, la 612 milioane de euro. Cea mai mare piață europeană în afara Franței a rămas Spania, cu vânzări de 6,5 miliarde de dolari, dar cu o scădere de 0,6% în ritm trimestrial.

CLB publică topul celor mai vândute cărți în anul 2017. Ce au citit românii anul trecut și care au fost cele mai căutate cărti pentru perfecționare CITEȘTE ȘI CLB publică topul celor mai vândute cărți în anul 2017. Ce au citit românii anul trecut și care au fost cele mai căutate cărti pentru perfecționare

În Franța, vânzările s-au majorat cu 1,5%, la 10,7 miliarde de dolari.

La nivel de grup, vânzările în termeni comparabili au crescut cu 1,9%, la 23,3 miliarde de euro. Totuși, incluzând variația cursului de schimb, vânzările au scăzut cu 0,2%.

Grupul francez de retail, care a finalizat în 2016 preluarea supermarketurilor Billa, are o rețea de peste 300 de magazine pe piața românească, fiind cel mai mare operator de supermarketuri în funcție de suprafață. Cu peste 10.100 de magazine în 34 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și cel mai mare din Europa.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
vanzari
retailer
retail
romania