Vânzările Nestle, în scădere

Vânzările Nestle, în scădere
Profit.ro
Profit.ro
scris 31 iul 2020

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat vânzările totale de 41,2 miliarde franci elvețieni în primele șase luni ale anului, cu 9,5% față de aceeași perioadă a anului anterior.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

”Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup în prima jumătate a anului, raportând o creștere organică de 2,8%, cu o creștere internă reală (RIG) de 2,6% și pricing de 0,2%, creștere susținută de avântul înregistrat în Americi (AMS), Purina PetCare și Nestlé Health Science. În ceea ce privește vânzările totale, acestea au scăzut în primele șase luni ale anului cu 9,5% față de aceeași perioada a anului anterior, de la 45,5 miliarde franci elvețieni la 41,2 miliarde franci elvețieni”, a informat joi compania.

La Fântâna a început să își testeze angajații pentru COVID-19 CITEȘTE ȘI La Fântâna a început să își testeze angajații pentru COVID-19

Efectele Covid-19 asupra creșterii organice au variat semnificativ în funcție de geografie, categoria de produse și canalul de vânzări, în funcție de momentul apariției focarelor, de sfera restricțiilor și de comportamentul consumatorului, se menționează în raportul semestrial, scrie News.ro.

Majoritatea piețelor au înregistrat o creștere mai lentă în al doilea trimestru, comparativ cu primul trimestru

”În ceea ce privește zona EMENA, în primele șase luni ale anului a fost înregistrată o creștere lentă. După un avânt puternic în primele luni ale anului, creșterea organică a devenit negativă în al doilea trimestru, ca urmare a scăderii puternice a vânzărilor din sectorul out of home, în special pentru apă și Nestlé Professional. În zona EMENA a fost înregistrată o creștere organică de 2,4%, cu o creștere internă reală (RIG) solidă de 2,8% și o scădere a prețurilor de 0,4%”, arată compania.

Vânzările raportate în zona EMENA au scăzut cu 5,1%, până la 10 miliarde franci elvețieni.

”Menținem eforturile în direcția atingerii obiectivelor noastre financiare și continuăm să construim practici de business sustenabile și parteneriate puternice. Vom investi în continuare în portofoliul din România prin lansări de noi rețete, dar și renovări de produs. Totodată, vom continua și vom extinde demersurile în direcția sprijinului oferit comunităților, cu atât mai mult în această perioadă în care este nevoie de implicarea tuturor actorilor mediului public și privat”, a declarat Leszek Wacirz, country manager Nestlé România.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume. Este prezentă în 189 de țări din întreaga lume, cu 308.000 de angajați. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume precum Nescafé, Nespresso, Maggi și Nido. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

viewscnt
Afla mai multe despre
nestlé
produse alimentare
bauturi