Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro, administrat de HCV International, intră pe o nouă linie de business și va vinde inclusiv produse alimentare, băuturi, produse de curățenie, de îngrijire personală și cosmetice.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Noua categorie, denumită SuperMarket, este lansată ca răspuns la contextul actual, când există o cerere ridicată pentru achiziții online, cu livrare la domiciliu, de produse de uz zilnic. WatchShop.ro va continua să vândă ceasuri și produse conexe, ca principal obiect de activitate.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV eMAG intră pe o nouă piață, de 500 milioane de euro, și vrea o cotă de peste 10% în următorii 3-5 aniAstfel, WatchShop.ro introduce în site secțiunea SuperMarket – Shop in time, cu aproximativ 8.000 de produse, împărțite în 5 mari categorii: alimente, cafea și ceai, băuturi, casă și curățenie, cosmetice și îngrijire personală.
Costurile de implementare au fost de aproximativ 10.000 de euro. Acestea au presupus, pe lângă partea tehnică și documentarea produselor, și schimbarea sediului și showroom-ului WatchShop.ro.