WatchShop.ro se reinventează în criză - lansează o nouă linie de business, cu mâncare, băuturi, cafea

WatchShop.ro se reinventează în criză - lansează o nouă linie de business, cu mâncare, băuturi, cafea
Profit.ro
Profit.ro
scris 14 apr 2020

Magazinul online de ceasuri WatchShop.ro, administrat de HCV International, intră pe o nouă linie de business și va vinde inclusiv produse alimentare, băuturi, produse de curățenie, de îngrijire personală și cosmetice. 

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Noua categorie, denumită SuperMarket, este lansată ca răspuns la contextul actual, când există o cerere ridicată pentru achiziții online, cu livrare la domiciliu, de produse de uz zilnic. WatchShop.ro va continua să vândă ceasuri și produse conexe, ca principal obiect de activitate.

EXCLUSIV eMAG intră pe o nouă piață, de 500 milioane de euro, și vrea o cotă de peste 10% în următorii 3-5 ani CITEȘTE ȘI EXCLUSIV eMAG intră pe o nouă piață, de 500 milioane de euro, și vrea o cotă de peste 10% în următorii 3-5 ani

Astfel, WatchShop.ro introduce în site secțiunea SuperMarket – Shop in time,  cu aproximativ 8.000 de produse, împărțite în 5  mari categorii: alimente, cafea și ceai, băuturi, casă și curățenie, cosmetice și îngrijire personală.

Costurile de implementare au fost de aproximativ 10.000 de euro. Acestea au presupus, pe lângă partea tehnică și documentarea produselor, și schimbarea sediului și showroom-ului WatchShop.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
watchshop.ro
produse alimentare
team curieri
bauturi