Afaceri de 7 mil. euro pentru Accent Travel la nouă luni, în creștere cu 9%

Afaceri de 7 mil. euro pentru Accent Travel la nouă luni, în creștere cu 9%
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 19 nov 2015

Agenția de turism Accent Travel, una dintre cele mai mari din România, a încheiat primele nouă luni ale acestui an cu afaceri de aproape 7 milioane de euro, cu 9% mai mari decât în perioada similară din 2014, cel mai important motor de creștere fiind organizarea de evenimente în România pentru firme din străinătate.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

Din totalul cifrei de afaceri a agenției, zona de business travel înseamnă 60%, turismul intern reprezintă 20%, iar organizarea de evenimente și conferințe, plus  incoming, alte 20%.

"Ceea ce a mers bine în acest an a fost partea de business travel și organizarea de evenimente, organizarea de conferințe. Am adus în portofoliul agenției mai mulți clienți corporate, din industrie și din energie", a declarat pentru Profit.ro Lucian Boronea, directorul general și proprietarul Accent Travel.

Agenția a avut anul trecut afaceri de 8,5 milioane de euro, iar Boronea estimează o majorare cu 7-8% la final de an. Pentru anul viitor, firma a semnat deja trei evenimente care înseamnă un aport de un milion de euro la cifra de afaceri.

Boronea spune că diverse companii și asociații mari, internaționale, care activează în diverse domenii, precum sport, show, industria medicală, construcții de mașini etc. încep să facă tot mai multe conferințe și evenimente în România.

"Este o tendință ca urmare a evenimentelor la nivel mondial. După ce au căzut piețe ca Egipt, Tunisia, Maroc, de doi-trei ani, și Turcia a început să dea semne de slăbiciune în ultimele două luni, Rusia simte și ea această presiune, după evenimentele din Crimeea. România este, din fericire, țară UE și NATO, o destinație sigură, ieftină, dar nu foarte ieftină. Avem multe legături, cinci zboruri zilnice din Paris, șapte de Frankfurt și Munchen, două din Istanbul...", crede Boronea.

Firma are 31 de angajați, iar anul trecut a înregistrat pierderi de 190.000 de euro. "Piederea a venit pe fondul investițiilor masive făcute în tehnologie și în lansarea platformei de rezervări www.traveo.ro. Dorim să ne poziționăm ca o companie care livrează clienților săi, deopotriva corporate sau agenții partenere revînzătoare, nu doar servicii de travel, ci și experiența utilizării tehnologiei pe întreg procesul de rezervare a călătoriei", a explicat Boronea.

Accent Travel & Events reprezintă în România, începând cu anul 2009, Egencia, companie globală de management al călătoriilor, parte a grupului Expedia.

viewscnt
Afla mai multe despre
accent travel
afaceri
turism business