Eximtur a vândut în primele șase luni vacanțe și călătorii de 27,5 milioane euro, în creștere cu 18%

Eximtur a vândut în primele șase luni vacanțe și călătorii de 27,5 milioane euro, în creștere cu 18%
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 25 iul 2016

Compania de călătorii Eximtur, una dintre cele mai mari din România, a înregistrat în primele șase luni ale acestui an, o creștere a vânzărilor cu 18% față de aceeași perioadă a anului 2015, la  27,5 milioane de euro. Pentru întregul an 2016, compania estimează un avans cu 10%, la peste 47 de milioane de euro.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Cea mai dinamică divizie a companiei, EXIMTUR Business, a crescut cu peste 25%, reprezentând 67,33% din totalul cifrei de vânzări a EXIMTUR, respectiv 18 milioane de euro.

Creșterea din primul semestru a fost susținută de rezervările și vânzările de bilete de avion, mai mari cu 12% față de perioada similară din 2015, de turismul extern, în creștere cu 1%, de vânzările de servicii turistice interne (litoral), care au urcat cu 40%, și de serviciile turistice interne (turism balnear, montan, pensiuni, Delta Dunării și alte destinații din România), în creștere cu 114%. Pentru incoming/vânzări de servicii turistice în România pentru turiștii străini, avansul a fost de 37%. Cererea de cazări interne cu scop de afaceri și evenimente interne organizate pentru corporații a crescut și ea cu 53%.

Milcev, EY: Activitatea multinaționalelor din România va fi afectată semnificativ de noile reguli de impozitare a societăților străine controlate CITEȘTE ȘI Milcev, EY: Activitatea multinaționalelor din România va fi afectată semnificativ de noile reguli de impozitare a societăților străine controlate

În ultima jumătate de an, compania Eximtur a consolidat divizia de business travel. Pentru aceasta, a extins echipa cu șase consultanți, a deschis o agenție specializată în business travel într-un sediu nou din București și a implementat programe informatice de rezervări hoteliere, care permit compararea prețurilor și realizarea de rezervări optime în peste 250.000 de unități hoteliere din întreaga lume.

”Departamentul Eximtur Business își menține trendul constant ascendent. Noi investim permanent în oameni, în agenții noștri consultanți business travel și în tehnologie specifică, astfel încât să oferim toate serviciile necesare călătoriilor de afaceri, de la bilete de avion, cazări interne și externe la organizarea de evenimente și întâlniri de afaceri, rezervări și bilete la spectacole sau excursii locale”, a declarat Lucia Nora Morariu, președinte Eximtur.

În primele șase luni ale anului, Eximtur Leisure a menținut volumul de vânzări și pentru destinațiile externe și le-a consolidat prin lansarea și vânzarea de mai multe pachete și produse turistice proprii, precum croaziere în fiordurile Norvegiene, în Insulele Canare-Madeira-Maroc sau în America de Sud (creștere de 15%), vacanțe de grup pentru schi și sporturi montane în Franța, pachete turistice personalizate în orașe și capitale europene (creștere de 15%), destinații exotice sau îndepărtate (Insulele Maldive, SUA, Republica Dominicană, Indonezia, Mauritius, Thailanda, etc), precum și prin lansarea unui nou produs pe piață, Revelionul 2016/2017 în Republica Dominicană.

”Chiar dacă ne-am confruntat cu o calmare a cererii pentru Turcia, această destinație rămâne una importantă pentru turiștii români, iar prețurile sensibil reduse din această vară o păstrează în atenția clienților noștri. Grecia a trecut pe primul loc ca volum de vânzări, dar aici ne confruntăm deja cu mai puține locuri disponibile la cazare pentru că destinația este foarte solicitată de toate piețele emitente externe. Bulgaria se află în creștere constantă, de aproximativ 11%, iar dintre destinațiile mai apropiate care înregistrează creșteri se remarcă Spania (30%), Franța (20%), Marea Britanie (44%), Austria (33%), Croația (5%) și Slovenia (16%)“, precizează Lucia Nora Morariu, președintele Eximtur.

Compania de călătorii Eximtur, înființată în 1993, deține 28 de agenții proprii și francizate, în 18 orașe din România. Activitatea companiei este organizată în patru divizii: business travel și organizare evenimente, leisure travel, incoming și școala de turism. Divizia Eximtur Business este prezentă în patru centre urbane importante, la București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu

viewscnt
Afla mai multe despre
eximtur
vânzări
vacanțe