Profilul turistului ”all inclusive”: Își cumpără vacanța cu mult timp înainte și vrea să aibă totul asigurat

Profilul turistului ”all inclusive”: Își cumpără vacanța cu mult timp înainte și vrea să aibă totul asigurat
scris 12 sep 2018

Turiștii din estul Europei sunt în general mai deschiși variantei "all inclusive" atunci când își achiziționează o vacanță. Turistului ”all inclusive” își cumpără vacanța cu mult timp înainte și vrea să aibă totul asigurat, a declarat pentru News.ro Roxana Vișan, director în cadrul Christian Tour, unul dintre cei mai mari touroperatori din România.

”Nu aș putea afirma că doar românii sunt "fani" all inclusive. Cred că este mai corect să afirmăm că există un anume profil de turist care cumpără all inclusive: turistul care își planifică această vacanță cu mult timp înainte, chiar dacă achiziția nu o face neapărat în regim early booking, vrea să aibă totul asigurat și să nu ‚își mai bată capul’ cu nimic sau familiile pentru care este mai ușor și mai sigură alegerea variantei de masă all inclusive, atât din punct de vedere program/ organizare mese, cât și financiar vorbind”, a declarat pentru News.ro Roxana Vișan, directorul general al Hotelului Kassiopi Resort Corfu, parte a lanțului hotelier Memento Hotels deținut de Christian Tour.

Vorbind despre un resort de vacanță, majoritatea turiștilor au avut opțiunea de masă "all inclusive", mai ales cei care vin cu pachete de vacanță cumpărate prin agenție, spune Roxana Vișan.

Maldive, Japonia, Republica Dominicană, Thailanda și Peru, printre preferințele turiștilor români. Sezon marcat însă de multă tensiune. Cât costă o vacanță exotică CITEȘTE ȘI Maldive, Japonia, Republica Dominicană, Thailanda și Peru, printre preferințele turiștilor români. Sezon marcat însă de multă tensiune. Cât costă o vacanță exotică

”Cu toate acestea, am putut observa o creștere a interesului, mai ales prin achiziție directă online, a variantei cu mic dejun sau `half board`. Noi le-am testat vara aceasta și putem spune că rezultatele au fost foarte bune”, a precizat ea.

Vișan spune că în acest sezon, până în prezent, se poate vorbi de o medie de 85% a gradului de ocupare al resortului, luând în calcul și perioada de extra sezon, de la finalul lunii aprilie și în luna mai, și un grad de ocupare de 95% în lunile de sezon.

”Până în acest moment, am primit 25.000 de clienți. Și mai avem până la final de sezon aproximativ o lună de operare. Este o perioadă de extra sezon în care așteptăm mai mult turiști ce fac parte din programele pentru seniori, precum și cupluri”, a menționat ea.

Primele trei naționalități care își petrec vacanța la hotelul din Corfu sunt: polonezii, românii și englezii.

”În lunile iulie și august a crescut și ponderea italienilor, a grecilor, francezilor și a germanilor. Dar primele trei nationalități au fost cele preponderente”, a mai spus Roxana Vișan.

Resortul se va închide pe 11 octombrie, având în vedere că începe sezonul de iarnă. Pentru luna septembrie, este estimat un grad de ocupare de 80-85%.

”Turistul lunii octombrie nu este neapărat din România. Avem și din România, dar nu reprezintă o majoritate sau un procent considerabil. Cel puțin, nu până în acest moment. Însă cine știe ce surprize plăcute avem. Luna octombrie este preferată de englezi, olandezi și polonezi”, a punctat ea.

În ceea ce privește planurile pentru anul viitor, conducerea hotelului pregătește ”o nouă rundă de renovări”.

”Având ca obiectiv pe termen lung creșterea serviciilor și a facilităților, foate probabil să venim și în sezonul următor cu altă rundă de renovări. Învățând din acest sezon și analizând dorințele, așteptările turiștilor, o să ne concentrăm atenția înspre a crește acele departamente în primul rând, dar nu vom uita și de aspectele pe care turiștii nu le văd, dar care contribuie la confortul lor”, a precizat managerul hotelului.

În prezent, în resort lucrează 40-45 de persoane, din care o mare parte sunt români, iar în plin seson există o majorare a personalului.

Întrebată de ce aleg românii să lucreze în Grecia, Roxana Vișan afirmă că nu poate spune dacă aceștia aleg neapărat Grecia, sau aleg un job sezonier mai bine plătit sau care le oferă posibilitatea de a face economii.

”Cred că unul din motive ar fi economisirea, precum și faptul că nu toata lumea poate pleca de acasă un an întreg. Aici vorbim de câteva luni. Probabil și faptul că e soare, cald și marea aproape poate fi considerat un aspect luat în considerare. Motive ce pot sta la baza unei asemea decizii pot fi multe și fiecare are povestea lui”, a concluzionat Vișan.

Christian Tour a intrat la începutul lui 2014 pe piața hotelieră din Grecia, lansând conceptul hotelier Memento Hotels. Kassiopi Resort Corfu a fost preluat în sistem de închiriere pentru o perioadă de 18 ani de la o familie din Corfu, fiind destinat în special familiilor cu copii. și oferă servicii all inclusive.

Din 2018, Memento Hotels aparține de Memento Group Holding din Olanda,  holding din care face parte și Christian Tour, asigurând managementul și  dezvoltarea lanțului hotelier în Spania, Turcia și România.

Christian Tour este cel mai mare operator de chartere din România și deține 40 de agenții proprii în România și este prezent peste hotare în Polonia, Serbia, Republica Moldova, Grecia, Turcia, Spania și Statele Unite ale Americii (divizia online).

Touroperatorul a încheiat anul trecut cu vânzări de peste 70 de milioane de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
all inclusive
turism
asigurare