Bernie Ecclestone, fostul conducător al Formulei 1, și-a vândut colecția de mașini istorice către moștenitorul Red Bull, Mark Mateschitz, pentru un preț record, conform BBC.
Real Madrid rămâne clubul cu cele mai mare venituri din fotbalul european, cu o cifră de 1,073 miliarde de euro în 2024, potrivit raportului UEFA privind 'Panorama europeană a finanțării și investițiilor', în care FC Barcelona se află pe locul al șaselea, cu 764 milioane de euro, iar Atletico Madrid pe locul 12, cu 408 milioane euro, informează EFE.
Urban.ro prezinta preferintele culturale ale unora dintre cei mai creativi oameni din industria de publicitate. Ei se afla in spatele unor branduri si campanii mari din Romania, dar ii cunoasteti rareori prin perspectiva intereselor lor de dincolo de job.
Liziera de Lac, proiectul rezidențial premium ales recent de campionul olimpic David Popovici, lansează vânzările pentru faza a doua oferind potențialilor clienți posibilitatea de a-și alege locuința dintr-o selecție de patru tipuri de case, cu prețuri pornind de la 146.300 de euro + TVA.
Urban.ro prezintă preferințele culturale ale unora dintre cei mai creativi oameni din industria de publicitate. Ei se află în spatele unor branduri și campanii mari din România, dar îi cunoașteți rareori prin perspectiva intereselor lor de dincolo de job.
Louis Vuitton, una dintre cele mai importante case de modă din lume, va începe să vândă produse de înfrumusețare din această toamnă și a apelat la o celebră specialistă britanică în arta machiajului, Pat McGrath, pentru a conduce direcția creativă a noului proiect, extinzându-și astfel oferta, în contextul în care industria modei caută noi modalități de creștere economică pentru a compensa criza actuală, informează Reuters.
Urban.ro prezintă preferințele culturale ale unora dintre cei mai creativi oameni din industria de publicitate. Ei se află în spatele unor branduri și campanii mari din România, dar îi cunoașteți rareori prin perspectiva intereselor lor de dincolo de job.
Urban.ro prezintă, într-o nouă rubrica, preferințele culturale ale unora dintre cei mai creativi oameni din industria de publicitate. Ei se află în spatele unor branduri și campanii mari din România, dar îi cunoașteți rareori prin perspectiva intereselor lor de dincolo de job
România se pregătește să treacă la ora de vară, din această prima lună de primăvară din calendar.
Urban.ro prezintă, într-o nouă rubrică, preferințele culturale ale unora dintre cei mai creativi oameni din industria de publicitate. Ei se află în spatele unor branduri și campanii mari din România, dar îi cunoașteți rareori prin perspectiva intereselor lor de dincolo de job.