evoMAG anticipează vânzări de 4,5 mil. euro în perioada Black Friday, cu 50% mai mult decât în 2015

evoMAG anticipează vânzări de 4,5 mil. euro în perioada Black Friday, cu 50% mai mult decât în 2015

Mihai Pătrașcu, director general al evoMAG

Adrian Dumitrache
Adrian Dumitrache
scris 26 oct 2016

Black Friday are loc anul acesta la evoMAG în intervalul 18 – 20 noiembrie. Cele mai importante reduceri din an vin la pachet cu cea mai mică perioadă de livrare. Astfel, 50% dintre comenzile plasate de Black Friday pe evoMAG vor fi livrate în 48 de ore, urmând ca restul produselor să ajungă la clienți în cel mult 4 zile.

“Vom lucra non-stop de Black Friday și în zilele imediat următoare acestui eveniment, astfel încât să ne asigurăm că produsele comandate vor ajunge cât mai rapid la clienți. Am făcut schimbări și în ceea ce privește segmentul de curierat. În prezent, avem parteneriate cu trei companii, iar în curând vom semna cu o a patra companie de curierat. În plus, timpul de livrare este unul redus și pentru că evoMAG onorează mare parte dintre comenzi cu mașinile proprii”, a declarat directorul general al evoMAG, Mihai Pătrașcu.

Urmărește-ne și pe Google News

Reducerile de anul acesta din perioada de Black Friday vor viza aproximativ 25.000 de unități și vor cuprinde aproape toate categoriile de produse existente pe evoMAG.ro.

Evenimente
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Asus lansează ultrabook-ul ZenBook UX330UA în România CITEȘTE ȘI Asus lansează ultrabook-ul ZenBook UX330UA în România

Spre exemplu, clienții vor putea să cumpere televizoare cu 50% mai ieftine, telefoane mobile cu un preț redus la jumătate, și laptopuri începând cu 799 lei.

“Estimăm pentru acest an vânzări de aproximativ 4,5 milioane de euro, în creștere cu 50% față de vânzările de anul trecut din perioada de Black Friday”, a afirmat Pătrașcu.

Pregătirile pentru Black Fiday au început în urmă cu trei luni. Retailerul online a investit peste 100.000 de euro în platforma din spatele site-ului, aceasta fiind capabilă în prezent să facă față unui nivel ridicat de trafic și procesare.

“Suntem pregătiți să facem față unui trafic de 40.000 de unici în același timp pe site-ul evoMAG.ro, aproape dublu, fată de cât am înregistrat în perioada de Black Friday de anul trecut”, explică Mihai Pătrașcu.

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România.

Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness și produse destinate nou-născuților.

evoMAG a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 18,5 milioane de euro, iar magazinul online este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane.

viewscnt
Afla mai multe despre
evomag
black friday
vanzari
investitii