Disney și Twitter au semnat un acord în virtutea căruia gigantul american din industria de divertisment va crea conținuturi pentru rețeaua de socializare, în special programe dezvoltate de ESPN, filiala sa de televiziune specializată în transmisiuni sportive, informează AFP.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Conținuturile vor cuprinde mai ales emisiuni în direct, al căror format va fi dezvăluit în această săptămână cu ocazia mai multor prezentări organizate pentru firmele de publicitate, au anunțat cele trei companii într-un comunicat comun, preluat de Agerpres.
Acesta este un parteneriat important pentru Twitter, care a publicat primele sale rezultate financiare trimestriale și încearcă să își consolideze în prezent modelul economic pe baza căruia își desfășoară activitatea.
Prețul acțiunilor Twitter a înregistrat un salt important luni, încheind ședința bursieră cu o creștere de 4,52% și ajungând la 30,31 de dolari, pe o piață ce a scăzut cu 0,61%.
Conținuturi video vor fi de asemenea propuse spre difuzare pe Twitter și vor fi create de celelalte filiale ale grupului Disney, în special de postul de televiziune ABC și de studioul Marvel, potrivit aceluiași comunicat.