Disney și-a restructurat masiv programul de lansări de anul acesta, astfel că mai multe producții, între care „Black Widow” și „Cruella”, vor fi lansate în cinematografe, dar și online, pe platforma companiei.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
„Black Widow”, cu Scarlett Johansson, și „Cruella”, cu Emma Stone, vor avea premiera simultan în cinematografe și pe Disney+, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Prin eMAG Ads, antreprenorii își pot promova produsele la peste 500.000 de potențiali cliențiPovestea personajului negativ din „101 Dalmațieni” își menține data, 28 mai, în timp ce filmul SF a fost amânat două luni și va debuta pe 9 iulie. Ambele titluri vor fi disponibile online pentru o taxă de 30 de dolari.
Lungmetrajul cu supereroi „Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings”, programat să fie lansat la începutul lunii iulie, a fost amânat pentru 3 septembrie. În cazul lui, este așteptat să ruleze doar în cinematografe. Animația „Luca” a Pixar va fi însă lansată doar online, pe 18 iunie.
CITEȘTE ȘI Virtual Private Server (VPS) – soluția de la Vodafone care vă permite să configurați mașinile virtuale în funcție de propriile nevoiÎn ciuda acestor modificări, scrie Variety, Disney nu plănuiește să renunțe complet la premierele în cinematografe. Mai multe producții, preluate odată cu 20th Century, au fost amânate, dar vor avea premiera exclusiv pe marile ecrane. Între acestea se numără „Free Guy” (13 august), „The King’s Man” (22 decembrie), „Deep Water” (14 ianuarie 2022) și „Death on the Nile” (11 februarie 2022).
În anunțul făcut, Kareem Daniel, președintele unității de distribuție Disney Media and Entertainment, a spus că decizia „reflectă obiectivul nostru de a oferi consumatorului posibilitatea de a alege și de a deservi preferințele publicului”.
CITEȘTE ȘI Cargus, soluția de servicii personalizate pentru afacerea ta!Distribuitorii de film și directorii unor studiouri se arată optimiști după ce sălile de cinema din Los Angeles și New York au început să se redeschidă, chiar dacă la o capacitate redusă. Însă veniturile vor fi reduse astfel, având în vedere că un film Marvel, spre exemplu, costă 200 de milioane de dolari.
CITEȘTE ȘI Gartner Magic Quadrant 2021: Ericsson, lider în infrastructura de rețea 5GÎn ultimele 12 luni, studiourile au făcut eforturi pentru a compensa închiderea cinematografelor. Warner Bros. a decis să lanseze toate producțiile de anul acesta, simultan, pe HBO Max și pe marile ecrane. Începând cu anul viitor, studioul își va prezenta filmele în cinematografe timp de 45 de zile înainte de a le face disponibile pe platformă. Paramount, care a lansat recent Paramount+, a luat o decizie similară. Universal a ales un model distinct - va oferi filmele pe platforme video-on-demand după 17 zile de la premiera în cinematografe. În schimb, lanțurile de cinematografe vor primi o parte din profiturile acumulate din mediul digital.