Coletăria.ro, parte a grupului Packeta, cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, țintește creșterea echipei cu 40 de noi angajați în 2021, la peste 80 de salariați, în funcție de evoluția business-ului.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Ținta de anul acesta vine după ce, în 2020, Coletăria.ro a înregistrat o creștere de 300% a numărului de angajați în România.
CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business online Creșterea echipei face parte din strategia de dezvoltare de anul acesta a Coletăria.ro, compania dublând investițiile pe piața din România la 2 milioane de euro.
„Investițiile începute anul trecut, prin deschiderea, în primăvară, a depozitului de la Oradea și transformarea depozitului din București în hub regional pentru deservirea clienților Coletăria.ro din regiunea Balcanilor, au condus la o creștere semnificativă a numărului de colete procesate și a clienților, rezultând, astfel, o necesitate reală de a majora capacitatea de resurse umane, în special pe logistic și client service”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Coletăria.ro, menționând că, pentru anul în curs, previzionează o creștere semnificativă a echipei, atât pe zonele de business menționate, cât și pe zonele de creștere a numărului de clienți, și o consolidare a poziției în piața de profil.
CITEȘTE ȘI Cum ajută un copil de 4 ani dezvoltarea unui business onlineCompania urmărește consolidarea echipei pe zonele de Sud și Vest ale României, unde are deja depozite și sistemele de dezvoltare puse la punct. Mai exact, vizează angajări pe segmentele de logistică, servicii clienți, vânzări și marketing, urmărind dezvoltarea echipelor pe zonele de procesare și manipulare a coletelor și specializarea lor pe tipuri de servicii oferite, creșterea capacității de răspuns pe zona de servicii clienți, accelerarea înrolării de magazine și selleri online din Romania prin creșterea capacității de vânzare.
Compania a intrat pe piața din România în urmă cu doi ani.