Garmin International anunță lansarea oficială a magazinului online pentru România și face un nou pas în sedimentarea brandului american pe piața locală. Odată cu webshop-ul a fost deschis și centrul de asistență și service.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
În noul magazin online vor fi active aproximativ 400 de produse și accesorii Garmin. Compania estimează o valoare medie a comenzii de 200 de euro pentru primul an, anticipând că cele mai populare achiziții vor fi produsele produse din gama vivo, destinate mass-market, cu apetit incipient pentru activități sportive.
CITEȘTE ȘI Profit LIVE TV - Să ajutăm business-ul. Loredana Pădurean, Asia School of Business: Într-o criză, toți trebuie să ne comportăm ca și cum am fi un startup, să mergem înapoi la mentalitatea de junglă. Sfaturi pentru firme și autorități“Deschiderea magazinului online era un pas normal în evoluția Garmin în România, fiind în plină dezvoltare zona de tech recreațional și având în continuare potențial de creștere. Încă din 2015, facem eforturi constante de a aduce piața autohtonă la nivelul celor internaționale, astfel că am lucrat în pași clari de dezvoltare”, spune Alexandru Moise, Sales & Marketing Manager Garmin România, Bulgaria, Ungaria și Moldova.
Centrul de service și suport local a fost lansat la 1 aprilie și este deservit de la Cluj-Napoca și din Marea Britanie. De la deschidere și până în prezent, au fost înregistrate aproximativ 100 de apeluri și peste 250 de emailuri, solicitând informații despre produse sau funcționalități specifice.
Evoluția brandului Garmin pe piața din România a fost constantă, în 2019 fiind vândute peste 25.000 unități, dintre care 20.000 de ceasuri. Anul trecut a adus o creștere de peste 50% în segmentul ceasuri pentru Garmin.