Veniturile nete ale procesatorului britanic de plăți PayPoint în România au crescut cu 5% în perioada aprilie-iunie (primul trimestru fiscal), perioadă în care compania a adăugat trei noi clienți pe piața locală și a extins rețeaua de terminale, ajungând la un total de 18.610 de unități.
Avansul vine după o creștere de 16,8% în anul fiscal încheiat în martie, în care compania a continuat integrarea Payzone, după preluarea anunțată în martie 2017.

28 mai Maratonul Fondurilor Europene
În trimestrul încheiat în iunie, numărul tranzacțiilor pe piața din România a fost de 28,2 milioane, cu 1,5% peste cel consemnat în perioada echivalentă a anului anterior.
Compania este prezentă în România și Marea Britanie, după ce în octombrie anul trecut a ieșit de pe piața din Irlanda.
În România, PayPoint și-a lansat oficial serviciul de plată a facturilor în numerar sub marcă proprie în august 2008 și și-a extins portofoliul de clienți prin semnarea de parteneriate cu o serie de companii din diferite sectoare.
Pe lângă serviciile pentru plata facturilor de utilități, servicii TV, telecom și internet, PayPoint furnizează servicii de transfer de bani și oferă șoferilor posibilitatea de a-și plăti rovinieta folosind terminalele proprii. Totodată, PayPoint oferă serviciile de transfer de bani Western Union pe propriile terminale, la anumiți comercianți.
În mai anul trecut, compania și-a anunțat intrarea pe segmentul plăților pentru cheltuielile de întreținere, printr-un parteneriat cu XiSoft, dezvoltatorul platformei de administrare de imobile de locuințe BlocManagerNET.