Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului a anunțat că a numit trei noi membri în Consiliul de Administrație Plafar, pe o perioadă de patru luni: Marian Bălan, Anamaria Chiriță și Dora Ramona Stoian.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
”În data de 29.04.2021, MEAT a hotărât numirea unor noi membri pentru o perioadă de 4 luni, selecția făcându-se din baza de CV-uri primite ca urmare a apelului făcut de către minister către asociații profesionale”, precizează ministerul.
CITEȘTE ȘI Grupul Tinmar și-a propus susținerea în continuare a invesțiilor în sectorul energiei regenerabile, atât prin achiziția de parcuri funcționale cât și prin dezvoltarea unor noi proiecteIndemnizația brută fixă lunară a membrilor CA, stabilită prin Hotărârea AGOA nr. 3/30 iulie 2016 este de 3.692 lei, scrie News.ro.
Membrii înlocuiți sunt: Andrei Florea, Adrian Constantin Dincă și Camelia Luciana Sandu.
Societatea Națională Plafar SA este o companie deținută de către Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului în proporție de 51%, cu obiect de activitate exploatarea ecologică a plantelor medicinale și aromatice din flora spontană și cultivată. Are 58 angajați și în anul 2020 a înregistrat o cifră de afaceri de 9,3 milioane lei și un profit de 279.000 lei.
CITEȘTE ȘI Prima zi din iulie vine cu noi schimbări pe piața energiei electrice. Asigură-ți un preț fix avantajos pentru anul contractual următorAstfel, noi membrii ai Consiliului de Administrație sunt:
- Marian Bălan – cu experiență ca membru în boardul de conducere al unor companii românești și internaționale, în elaborare, implementarea și monitorizarea execuției planurilor de afaceri anuale, pentru bugete de peste 80 milioane euro. Este membru al TMA, a fost director de vânzări la SECOM și actualmente director general al European Food Industries Romania.
- Anamaria Chiriță – acreditată ACCA, CFA, are expertiză în zona de corporate finance și banking. A coordonat proiecte de raportare financiară și sisteme de HR și a oferit consultanță în procese de business re-engineering.
- Dora Ramona Stoian – expert în resurse umane, experiență de peste 20 ani în companii multinaționale, a coordonat proiecte de achiziții și fuziuni.
”Obiectivele aferente perioadei de mandat sunt cele specifice perioadei incluzând: asigurarea elaborării BVC pentru anul în curs, urmărirea procedurilor de închidere a exercițiului financiar 2020, respectiv a asigurării procesului de raportare financiară pentru anul 2020 și a raportărilor financiare semestriale aferente 2021, precum și promovarea unui proiect de modificare a actului constitutiv”, informează ministerul.
Fiecare administrator va prezenta la finalul mandatului un Raport de activitate privind modul de îndeplinire a responsabilităților și a gradului de îndeplinire a obiectivelor. Raportul va include și opinia administratorului în legătura cu posibilitatile de dezvoltare ale societății pe linii de afaceri, cu indicarea avantajului competitiv pe care societatea îl prezintă, respectiv opinia referitoare la necesitatea implementării unui plan de restructurare/ reorganizare.