Ponderea celor care folosesc rețele de socializare (crearea unui profil de utilizator, postarea de mesaje sau alte contribuții pe Facebook, X, Instagram, Snapchat, TikTok etc) s-a situat, în 2023, la 59% în rândul persoanelor din UE, arată datele Eurostat.
Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
România s-a situat peste media UE la utilizarea platformelor de socializare, cu ponderi de peste 70% în toate regiunile țării. Cea mai mare pondere a fost raportată în Macroregiunea 3 (Sud-Muntenia și București-Ilfov).
CITEȘTE ȘI Listarea Reddit - suprasubscrisă de 4-5 ori
Danemarca a fost țara care a raportat cea mai mare pondere, cu 91%, urmată de Cipru (83%) și Ungaria (81%). Cele mai mici procente de participare la rețelele sociale au fost raportate de Franța (44%), Germania (49%) și Italia (53%).
În 224 din cele 273 de regiuni ale UE, participarea la rețelele sociale a depășit 50%. Cele mai mari procente au fost înregistrate în 6 regiuni daneze.